Hvis du titter innom

Nå har jeg detti helt ut :p

Bare han ikke blir voldelig om de taper. Jeg har en x som knuste tv'r, skjermer til data, telefoner, lamper osv osv når Man utd tapte.. En stk EKSTREMT dårlig taper..
Det hadde vært utrolig morsomt :p
What?! Er'e mulig?! :eek: Gubben her har jeg *bank-i-bordet* aldri sett sint!! ;) Altså, han har vært irritert og vi har krangla høylytt, men han har aldri kasta ting, slått med dører, vært brutal mot meg osv :) Eneste han gjør er å være helt stille, sier ikke et eneste ord :P
Ja, da skulle de fått smakt sin egen medisin, gitt! ;) Krysser fingra for at både Chelsea og Liverpool kommer over dem på tabellen neste sesong (selv om det skal mye jobbing til for å få det til å skje, men)!! ;)

Gir ett lite vink :P

What?! Er'e mulig?! :eek: Gubben her har jeg *bank-i-bordet* aldri sett sint!! ;) Altså, han har vært irritert og vi har krangla høylytt, men han har aldri kasta ting, slått med dører, vært brutal mot meg osv :) Eneste han gjør er å være helt stille, sier ikke et eneste ord :p
Ja, da skulle de fått smakt sin egen medisin, gitt! ;) Krysser fingra for at både Chelsea og Liverpool kommer over dem på tabellen neste sesong (selv om det skal mye jobbing til for å få det til å skje, men)!! ;)
Dessverre ja, han var ekstrem. En fantastisk herlig person ellers, men når Man Utd tapte.. Ja da var han en helt annen person :/ Men det var bare når de tapte, andre ting klarte han kontrollere..
Jeg har faktisk aldri kranglet med min kjære, vi har diskutert, men aldri kranglet. :) Godt å høre at han ikke er voldelig av seg om ting stritter imot da :) Jeg selv er den typen som griner og er helt stille :P haha!
Håper på mye action neste sesong, hadde vært litt kjekt med en jevn og actionfylt sesong :)

vinker og veiver! :D

Dessverre ja, han var ekstrem. En fantastisk herlig person ellers, men når Man Utd tapte.. Ja da var han en helt annen person :/ Men det var bare når de tapte, andre ting klarte han kontrollere..
Jeg har faktisk aldri kranglet med min kjære, vi har diskutert, men aldri kranglet. :) Godt å høre at han ikke er voldelig av seg om ting stritter imot da :) Jeg selv er den typen som griner og er helt stille :p haha!
Håper på mye action neste sesong, hadde vært litt kjekt med en jevn og actionfylt sesong :)
Huff, kjipt når sånne ting skal ødelegge =/ Ja, det er veldig godt :) Haha, jeg griner også om jeg blir sint! :P Og begynner jeg og grine, så får sambo dårlig samvittighet, så da unnskylder han seg for alt! :P Haha, ikke greit når man griner bare man er irritert! :P
Ja, det hadde vært veldig greit med en jevn sesong der vinneren ikke er avgjort før helt på slutten! ;)

Huff, kjipt når sånne ting skal ødelegge =/ Ja, det er veldig godt :) Haha, jeg griner også om jeg blir sint! :p Og begynner jeg og grine, så får sambo dårlig samvittighet, så da unnskylder han seg for alt! :p Haha, ikke greit når man griner bare man er irritert! :p
Ja, det hadde vært veldig greit med en jevn sesong der vinneren ikke er avgjort før helt på slutten! ;)
Jeg er helt lik, griner når jeg blir irritert eller sint:P Veldig irriterende, for da er det så vanskelig å si hva man mener. Går helst på badet å gjemmer meg til det går over :P

Huff, kjipt når sånne ting skal ødelegge =/ Ja, det er veldig godt :) Haha, jeg griner også om jeg blir sint! :p Og begynner jeg og grine, så får sambo dårlig samvittighet, så da unnskylder han seg for alt! :p Haha, ikke greit når man griner bare man er irritert! :p
Godt det ikke bare er meg som er slik. Min og unnskylder seg for alt, selv om han ikke en gang har gjort noe :P
Min er forresten sånn som blir kjempe lei seg og stille når han ser jeg har vondt eller er lei meg, kan være lei oss ilag :P Neida, men ja.. Han takler igrunn ikke så bra å se at jeg har det vondt :)
Vi satser på at neste sesong blir fantastisk :)

Jeg er helt lik, griner når jeg blir irritert eller sint:p Veldig irriterende, for da er det så vanskelig å si hva man mener. Går helst på badet å gjemmer meg til det går over :p
Velkommen i klubben*dannet en nå jeg*. Jeg får ikke ut et ord selv, og vil helst bare gjemme meg bort :P

Godt det ikke bare er meg som er slik. Min og unnskylder seg for alt, selv om han ikke en gang har gjort noe :p
Min er forresten sånn som blir kjempe lei seg og stille når han ser jeg har vondt eller er lei meg, kan være lei oss ilag :p Neida, men ja.. Han takler igrunn ikke så bra å se at jeg har det vondt :)
Vi satser på at neste sesong blir fantastisk :)
Samme greia her! :P Ååh, så søtt da :) Nei, det gjør ikke han min heller... :)
Yes, let's do! ;)

Velkommen i klubben*dannet en nå jeg*. Jeg får ikke ut et ord selv, og vil helst bare gjemme meg bort :p
Takktakk:P
Ja, er noen gang jeg bare må gå å legge meg for å komme over det:P

Back
Topp