Det var ikke så moro når han raserte hele huset til morenDet hørtes litt skummelt ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke så moro når han raserte hele huset til morenDet hørtes litt skummelt ut![]()
huff ja, det kan jeg tenke meg :sDet var ikke så moro når han raserte hele huset til morenSyns synd i moren igrunn
![]()
Måtte mine unger aldri bli sånn.. Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.huff ja, det kan jeg tenke meg :s
What?! Er'e mulig?!Bare han ikke blir voldelig om de taper. Jeg har en x som knuste tv'r, skjermer til data, telefoner, lamper osv osv når Man utd tapte.. En stk EKSTREMT dårlig taper..
Det hadde vært utrolig morsomt![]()
*vinke i og veive*Gir ett lite vink![]()
Dessverre ja, han var ekstrem. En fantastisk herlig person ellers, men når Man Utd tapte.. Ja da var han en helt annen person :/ Men det var bare når de tapte, andre ting klarte han kontrollere..What?! Er'e mulig?!Gubben her har jeg *bank-i-bordet* aldri sett sint!!
Altså, han har vært irritert og vi har krangla høylytt, men han har aldri kasta ting, slått med dører, vært brutal mot meg osv
Eneste han gjør er å være helt stille, sier ikke et eneste ord
Ja, da skulle de fått smakt sin egen medisin, gitt!Krysser fingra for at både Chelsea og Liverpool kommer over dem på tabellen neste sesong (selv om det skal mye jobbing til for å få det til å skje, men)!!
![]()
*kremtkremt' Hvor mange ord har du skrevet der?*vinke*
Huff, kjipt når sånne ting skal ødelegge =/ Ja, det er veldig godtDessverre ja, han var ekstrem. En fantastisk herlig person ellers, men når Man Utd tapte.. Ja da var han en helt annen person :/ Men det var bare når de tapte, andre ting klarte han kontrollere..
Jeg har faktisk aldri kranglet med min kjære, vi har diskutert, men aldri kranglet.Godt å høre at han ikke er voldelig av seg om ting stritter imot da
Jeg selv er den typen som griner og er helt stille
haha!
Håper på mye action neste sesong, hadde vært litt kjekt med en jevn og actionfylt sesong![]()
Jeg er helt lik, griner når jeg blir irritert eller sintHuff, kjipt når sånne ting skal ødelegge =/ Ja, det er veldig godtHaha, jeg griner også om jeg blir sint!
Og begynner jeg og grine, så får sambo dårlig samvittighet, så da unnskylder han seg for alt!
Haha, ikke greit når man griner bare man er irritert!
Ja, det hadde vært veldig greit med en jevn sesong der vinneren ikke er avgjort før helt på slutten!![]()
Godt det ikke bare er meg som er slik. Min og unnskylder seg for alt, selv om han ikke en gang har gjort noeHuff, kjipt når sånne ting skal ødelegge =/ Ja, det er veldig godtHaha, jeg griner også om jeg blir sint!
Og begynner jeg og grine, så får sambo dårlig samvittighet, så da unnskylder han seg for alt!
Haha, ikke greit når man griner bare man er irritert!
Ja, det hadde vært veldig greit med en jevn sesong der vinneren ikke er avgjort før helt på slutten!![]()
Velkommen i klubben*dannet en nå jeg*. Jeg får ikke ut et ord selv, og vil helst bare gjemme meg bortJeg er helt lik, griner når jeg blir irritert eller sintVeldig irriterende, for da er det så vanskelig å si hva man mener. Går helst på badet å gjemmer meg til det går over
![]()
Samme greia her!Godt det ikke bare er meg som er slik. Min og unnskylder seg for alt, selv om han ikke en gang har gjort noe
Min er forresten sånn som blir kjempe lei seg og stille når han ser jeg har vondt eller er lei meg, kan være lei oss ilagNeida, men ja.. Han takler igrunn ikke så bra å se at jeg har det vondt
Vi satser på at neste sesong blir fantastisk![]()
TakktakkVelkommen i klubben*dannet en nå jeg*. Jeg får ikke ut et ord selv, og vil helst bare gjemme meg bort![]()
oh, samme som meg da!Takktakk
Ja, er noen gang jeg bare må gå å legge meg for å komme over det![]()
Nattinatt, sov godt og drøm søttVinker god nattSees i morgen ladies!!
![]()
Kjenner til den jaTakktakk
Ja, er noen gang jeg bare må gå å legge meg for å komme over det![]()