Hvis du titter innom

Chelsea faktisk! :p Liverpool for fulle mugger her! ;) Og gubben er United, så du kan trygt si at det blir opphetet stemning her i gården når de barker sammen..! ;)
Hoho, Liverpool ja, går jo fantastisk for tiden :) Gubben her og er Man Utd fan, har det ganske likt her i hus :P

Og der fikk jeg beskjed om å skrive noe igjen ja :p
*flink jente*

Ikke mobb!! :p Supporter i medgang og motgang!! ;) Haha, hva er det med de mannfolka og Man U.?! Spennende til høsten med ny manager da.. Spørs om han klarer å komme like langt som Sir Rednose! ;)
Haha, mobber ikke jeg :D :P Nei, si det.. Er vel fordi de er blandt de mestvinnende klubbene, man må jo holde med de som vinner :P Jeg sa til gubben at det ikke kom som en bombe at han ga seg, har spådd dette i flere år jeg.. Han var ikke så blid :P Men blir spennende å se hva som skjer, kanskje han r**kjøre de med en gang? :P

Haha, mobber ikke jeg :D :p Nei, si det.. Er vel fordi de er blandt de mestvinnende klubbene, man må jo holde med de som vinner :p Jeg sa til gubben at det ikke kom som en bombe at han ga seg, har spådd dette i flere år jeg.. Han var ikke så blid :p Men blir spennende å se hva som skjer, kanskje han r**kjøre de med en gang? :p
Haha :D Pff, de er jo såå stolte av titlene de har vunnet, men med en gang de taper mot f.eks. Chelsea eller Liverpool da, så skal de forsvare seg med at "dømminga var dårlig", "han var ute med skade" osv.. GUD HJELPES!! Kan de ikke bare tåle at de ikke kan være best bestandig da, og ikke komme med mange überdårlige unnskyldninger hver gang?! :P Haha, gubben her spurte meg hvorfor jeg ikke feira i går :P Ja, hadde han enda gjort det! ;) Hadde i grunn vært greit om de hadde fått smake på en dårligere plassering på tabellen snart de også ;)

Nok et spor her :p

Haha :D Pff, de er jo såå stolte av titlene de har vunnet, men med en gang de taper mot f.eks. Chelsea eller Liverpool da, så skal de forsvare seg med at "dømminga var dårlig", "han var ute med skade" osv.. GUD HJELPES!! Kan de ikke bare tåle at de ikke kan være best bestandig da, og ikke komme med mange überdårlige unnskyldninger hver gang?! :p Haha, gubben her spurte meg hvorfor jeg ikke feira i går :p Ja, hadde han enda gjort det! ;) Hadde i grunn vært greit om de hadde fått smake på en dårligere plassering på tabellen snart de også ;)
Unnskyldninger, got to love'em! Heldigvis har min blitt litt bedre med det der, han vet like godt som meg at de ikke alltid kan vinne alt, så han hever seg over det, heldigvis. ;) Haha, neste sesong rykker de ned.. DA blir det andre boller :P mohahaha!

Unnskyldninger, got to love'em! Heldigvis har min blitt litt bedre med det der, han vet like godt som meg at de ikke alltid kan vinne alt, så han hever seg over det, heldigvis. ;) Haha, neste sesong rykker de ned.. DA blir det andre boller :p mohahaha!
Bra han har kommet dit! Her hagler det inn med unnskyldninger fremdeles (bortsett fra når de spiller mot Shitty) :P Hoho, skal bli GØY!! :P

Hei, fotball......ser jeg ikke på :p
*luske ut igjen*

Bra han har kommet dit! Her hagler det inn med unnskyldninger fremdeles (bortsett fra når de spiller mot Shitty) :p Hoho, skal bli GØY!! :p
Bare han ikke blir voldelig om de taper. Jeg har en x som knuste tv'r, skjermer til data, telefoner, lamper osv osv når Man utd tapte.. En stk EKSTREMT dårlig taper..
Det hadde vært utrolig morsomt :P

Bare han ikke blir voldelig om de taper. Jeg har en x som knuste tv'r, skjermer til data, telefoner, lamper osv osv når Man utd tapte.. En stk EKSTREMT dårlig taper..
Det hadde vært utrolig morsomt :p
Det hørtes litt skummelt ut :p

Back
Topp