stinefine
Februar 2014 sin Udefinerbare!
Oktobermirakler 2013
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2015
jaok, da må vel jeg ogsåJeg kom inn i tråden og MÅ skrive innlegg, jeg gjør som jeg får beskjed om jeg!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaok, da må vel jeg ogsåJeg kom inn i tråden og MÅ skrive innlegg, jeg gjør som jeg får beskjed om jeg!![]()
Det er bra du gjør som du får beskjed omJeg kom inn i tråden og MÅ skrive innlegg, jeg gjør som jeg får beskjed om jeg!![]()
Haha, slet med å forstå hva du skrev, før jeg så trønderskÆ fekk så løst på painnkak. Og av en eller annen grunn så fikk jeg lyst til å skrive det på trøndersk....
Det var bare fantastiskI konw.. Love It love it.... ;-)
Det er bra du gjør som du får beskjed om![]()
Chelsea faktisk!Chelsea er laget vettuHar du?
jaok, da må vel jeg også![]()
Hoho, Liverpool ja, går jo fantastisk for tidenChelsea faktisk!Liverpool for fulle mugger her!
Og gubben er United, så du kan trygt si at det blir opphetet stemning her i gården når de barker sammen..!
![]()
Kaaaake!Flink jente! *klikk og kake*
Ikke mobb!!Hoho, Liverpool ja, går jo fantastisk for tidenGubben her og er Man Utd fan, har det ganske likt her i hus
![]()
Haha, mobber ikke jegIkke mobb!!Supporter i medgang og motgang!!
Haha, hva er det med de mannfolka og Man U.?! Spennende til høsten med ny manager da.. Spørs om han klarer å komme like langt som Sir Rednose!
![]()
HahaHaha, mobber ikke jeg![]()
Nei, si det.. Er vel fordi de er blandt de mestvinnende klubbene, man må jo holde med de som vinner
Jeg sa til gubben at det ikke kom som en bombe at han ga seg, har spådd dette i flere år jeg.. Han var ikke så blid
Men blir spennende å se hva som skjer, kanskje han r**kjøre de med en gang?
![]()
Unnskyldninger, got to love'em! Heldigvis har min blitt litt bedre med det der, han vet like godt som meg at de ikke alltid kan vinne alt, så han hever seg over det, heldigvis.HahaPff, de er jo såå stolte av titlene de har vunnet, men med en gang de taper mot f.eks. Chelsea eller Liverpool da, så skal de forsvare seg med at "dømminga var dårlig", "han var ute med skade" osv.. GUD HJELPES!! Kan de ikke bare tåle at de ikke kan være best bestandig da, og ikke komme med mange überdårlige unnskyldninger hver gang?!
Haha, gubben her spurte meg hvorfor jeg ikke feira i går
Ja, hadde han enda gjort det!
Hadde i grunn vært greit om de hadde fått smake på en dårligere plassering på tabellen snart de også
![]()
Bra han har kommet dit! Her hagler det inn med unnskyldninger fremdeles (bortsett fra når de spiller mot Shitty)Unnskyldninger, got to love'em! Heldigvis har min blitt litt bedre med det der, han vet like godt som meg at de ikke alltid kan vinne alt, så han hever seg over det, heldigvis.Haha, neste sesong rykker de ned.. DA blir det andre boller
mohahaha!
Bare han ikke blir voldelig om de taper. Jeg har en x som knuste tv'r, skjermer til data, telefoner, lamper osv osv når Man utd tapte.. En stk EKSTREMT dårlig taper..Bra han har kommet dit! Her hagler det inn med unnskyldninger fremdeles (bortsett fra når de spiller mot Shitty)Hoho, skal bli GØY!!
![]()
Det hørtes litt skummelt utBare han ikke blir voldelig om de taper. Jeg har en x som knuste tv'r, skjermer til data, telefoner, lamper osv osv når Man utd tapte.. En stk EKSTREMT dårlig taper..
Det hadde vært utrolig morsomt![]()