Hvis du titter innom

TulleHøna

Forumet er livet
hvis du titter innom denne tråden, MÅ du skrive et innlegg hvis du ikke er siste som skrev :P
(herming må være lov :P )

Jeg har funnet en sinnsykt fin barnevogn...og det er bare såååå alt for tidlig å engang vurdere å kjøpe :P

Jeg lurer fortsatt på om jeg skal lage meg mat eller om jeg skal snoke på sjokoladekaken i fryseren :p

Fin vogn, og ikke uvettes dyr synes jeg,

Men ny duo edge med vendbare forhjul? Interessert...

Har en emaljunga av forgjengeren til nitro nettopp for å ha hjul som kan svinge da (i tillegg kan styret på vår vendes sånn at svingehjulene kan være forran eller bak, men det brukte vi myyyyyyyye mindre enn vi trodde, det var stort sett enklere å snu baggen dersom sola kom inn (jeg pleide gå et stykke mot sola, så sovna baby, så stoppa jeg i skyggen av en garasje og snudde baggen så jeg kunne gå med sola i ryggen uten å svi baby når jeg gikk hjem.)

Men vogna er litt sliten (Bremesen er kaputt, forsøkte å fikse den til baby nummer to, men det var mislykket, og nå har bhg herpet den helt) og jeg er vagt fristet av ny vogn dersom det blir ny baby.

Men antakelig er jo lillesøster ferdig med å sove i bhg innen den tid, derved frigjøres vogna (den står i bhg som sovevogn nå) så vi får se...

Back
Topp