Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vis ossJeg har funnet en sinnsykt fin barnevogn...og det er bare såååå alt for tidlig å engang vurdere å kjøpe![]()
helt klart sjokoladekakeJeg lurer fortsatt på om jeg skal lage meg mat eller om jeg skal snoke på sjokoladekaken i fryseren![]()
veldig fin og god vogn!!! men fy fader så dyr
Du er ikke den rette å spørre.. miss "ToillHønæ"helt klart sjokoladekake![]()
Finfin vogn! Jeg vil ha ne sånn en, men jeg vil ha med det nye understellet, det med vendbare forhjul
hahaha!! jeg er egentlig veldig sunn. jeg lever ut mine sjokoladefantasier gjennom deg nåDu er ikke den rette å spørre.. miss "ToillHønæ"![]()
Brown Flowers er blant topp 3 her hvis det blir en jenteFinfin vogn! Jeg vil ha ne sånn en, men jeg vil ha med det nye understellet, det med vendbare forhjul
og så skal jeg ha Brown Flowers! <3
Hah! Jeg føler meg brukt!hahaha!! jeg er egentlig veldig sunn. jeg lever ut mine sjokoladefantasier gjennom deg nå![]()
Den er så fiiiiiiin!Brown Flowers er blant topp 3 her hvis det blir en jente![]()
neidaneidaneida!!!Hah! Jeg føler meg brukt!
VeldigDen er så fiiiiiiin!![]()
uhm... sjokolade? (vill gjetting selvsagt)neidaneidaneida!!!
ta en bit og fortell meg hva den smaker!!!
uhm... sjokolade? (vill gjetting selvsagt)![]()
TAkk for at jeg ikke har lyst på mer sjokoladekake just nuhmmmmmmm... spis den saaaaaakte!!!!!!
er du blaut???
haha!
på kanten sier du?![]()
hehe!! bare hyggeligTAkk for at jeg ikke har lyst på mer sjokoladekake just nuh![]()