Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er alltid sjokolade i hus.. Han drikker seriøst oboy hver morgen og går å snusker og spiser sjokolade hver dag.. Liekvel er han slank! Litt ølmage da men.. Og jeg ESER ut bare jeg ser påFy han! sjokolade hver dag. ikke bra blir vanskelig da!
Ikke verdt detSøren, no fekk eg lyst på sjokolade.. Kanskje eg skal ta meg en tur på butikken!
Hehe - skive med bare smør og ketchup?? Har jg aaaldri hørt om... HihiHar akkurat stappa i meg 2 skiver med smør å ketchup ♡ mmm!
Hehe - skive med bare smør og ketchup?? Har jg aaaldri hørt om... Hihi
Her er alltid sjokolade i hus.. Han drikker seriøst oboy hver morgen og går å snusker og spiser sjokolade hver dag.. Liekvel er han slank! Litt ølmage da men.. Og jeg ESER ut bare jeg ser på
Ikke verdt det
Iiisj, det er slitsomt er alene m 6åringen min på hverdagene jg. Slitsomt det når kveldskvalmen kommer. Men jeg har jo bare han! Legg deg sammen med demKvaalm og skal legge barna aleine idag
Kvaalm og skal legge barna aleine idag
Kvaalm og skal legge barna aleine idag
Hehe, kjøpte meg en is! E vell ikkje noke bedre det
Nei, jeg spiser is hver dag
Tre!! Lakris-is fra isbilen og saftis!!Da er vi to
Venter en liten skatt i september 2013 <3
Blir du med? Har ingen å dra med da blir det aldri. Sambo da han lover hele tida at vi skal komme oss i form, men kommer stadig hjem med sjokolade!! Spiser det hver dag!