Jessjess
Elsker forumet
Hehee, ikke sant? Det er veldig kjedeligSyns helgene går altfor fort hver helg...rekker ikke halvparten av det jeg har tenkt som regel
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehee, ikke sant? Det er veldig kjedeligSyns helgene går altfor fort hver helg...rekker ikke halvparten av det jeg har tenkt som regel
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehee, ikke sant? Det er veldig kjedelig
Sent from my iPhone using BV Forum
Titter innom dere å sier hei![]()
Har dere det bra?
Titter innom dere å sier hei![]()
Har dere det bra?
HeiheiTitter innom dere å sier hei![]()
Har dere det bra?
Hei! Veldig bra! Er stuptrøtt så så snart jeg har fått tatt mine 50 squats og 20 min med situps så er det dusj og seng! Synd jeg akkurat har spist en pose potetgull...... Var godt da!Titter innom dere å sier hei![]()
Har dere det bra?
Så kjekt! Kos dere masse masseInnom i finnefraklærogtingtilpakkingstress... skal hjem til familien i helga og på Trysilferie til ukaOlai har akkurat sovna, og leiligheten ser helt bomba ut
Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app
Skulle akkurat inn her å etterlyse degStille og rolig forann tv i kveld. Deilig.![]()
Vinterferie her, så har først vært hos mi bestemor. Nå hos ei venninne. Og tilbake til bestemor for å hente mi mor. Så fra og med søndag er jeg nok på plass igjen.Skulle akkurat inn her å etterlyse deghar ikkje sett deg så mye i det siste
aktive tvillinger for tiden?
eg er ikkje så aktiv for tiden sjøl då, med jobb og mine hærlige høyt og lavt, over alt gutter. Åååh elsker å være mamma ♥
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Så kjekt dåVinterferie her, så har først vært hos mi bestemor. Nå hos ei venninne. Og tilbake til bestemor for å hente mi mor. Så fra og med søndag er jeg nok på plass igjen.
Men ja, det tar av tiden å være mamma <3 heldigvis får man så mye igjen av det.![]()
Det gjør jeg. Men en snikkikk innom her har jeg alltids tid til.Så kjekt dåkos deg videre
Eg vil ha en nr 3 og. Men om det blir 2015 trur eg ikkje