Hvis du titter innom her så...

Syns helgene går altfor fort hver helg...rekker ikke halvparten av det jeg har tenkt som regel :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehee, ikke sant? Det er veldig kjedelig :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Titter innom dere å sier hei :)

Har dere det bra?

God morgen! Her er det bra :) Sambo har stått opp med mini, så jeg ligger fortsatt og slapper av med litt bv skravling. Skal på asian tapas å spise lunsj med ei venninne om noen timer, så trur det blir en bra dag :D

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Titter innom dere å sier hei :)

Har dere det bra?
Hei! Veldig bra! Er stuptrøtt så så snart jeg har fått tatt mine 50 squats og 20 min med situps så er det dusj og seng! Synd jeg akkurat har spist en pose potetgull...... Var godt da!

Sent from my iPhone using BV Forum

Innom i nattammingen. God natt damer;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Innom i finnefraklærogtingtilpakkingstress... skal hjem til familien i helga og på Trysilferie til uka :) Olai har akkurat sovna, og leiligheten ser helt bomba ut ;)

Innom i finnefraklærogtingtilpakkingstress... skal hjem til familien i helga og på Trysilferie til uka :) Olai har akkurat sovna, og leiligheten ser helt bomba ut ;)

Så kjekt! Kos dere masse masse:)

Stille og rolig forann tv i kveld. Deilig. :)

Stille og rolig forann tv i kveld. Deilig. :)
Skulle akkurat inn her å etterlyse deg:p har ikkje sett deg så mye i det siste:p aktive tvillinger for tiden? :p eg er ikkje så aktiv for tiden sjøl då, med jobb og mine hærlige høyt og lavt, over alt gutter. Åååh elsker å være mamma ♥

Skulle akkurat inn her å etterlyse deg:p har ikkje sett deg så mye i det siste:p aktive tvillinger for tiden? :p eg er ikkje så aktiv for tiden sjøl då, med jobb og mine hærlige høyt og lavt, over alt gutter. Åååh elsker å være mamma ♥

Vinterferie her, så har først vært hos mi bestemor. Nå hos ei venninne. Og tilbake til bestemor for å hente mi mor. Så fra og med søndag er jeg nok på plass igjen. :)

Men ja, det tar av tiden å være mamma <3 heldigvis får man så mye igjen av det. :)

Vinterferie her, så har først vært hos mi bestemor. Nå hos ei venninne. Og tilbake til bestemor for å hente mi mor. Så fra og med søndag er jeg nok på plass igjen. :)

Men ja, det tar av tiden å være mamma <3 heldigvis får man så mye igjen av det. :)
Så kjekt då:D kos deg videre:)

Eg vil ha en nr 3 og. Men om det blir 2015 trur eg ikkje;)

Hihi. Samme :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Da var det helg. Lillemann sovnet 19, og storesøster for en time siden. Kost oss med tacopai og chips før hun tok kvelden :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Innom fra senga...burde sove :-P I morgen skal lillebror til bestemor mens storesøster, sambo og jeg skal på enten lekeland eller badeland...hun skal få bestemme :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Akkurat ferdig å se braveheart. Kommer til å være trøtt i morgen:p god natt damer:)

Innom før frokost :) Sambo har akkurat tatt med seg Olai ned for å gi han frokost, så da blei det 10min avslapning på mor før jeg skal karre meg opp av senga ;) Ute er det sol fra skyfri himmel og reinaste påskeværet, må bare bli en bra dag :)

Back
Topp