Eller litt mindre hol enn meg
Sent from my iPad using BV Forum
Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller litt mindre hol enn meg
For en kjei dag.. Går såå sakte.. Leverte sambo på sykehuset kl 10 i dag, skal operere bort en kul nedi halsen.. Å har enda ikke hørt noe fra han..Han tar så lett på hele greia, men bestemora hans døde av kreft i halsen i høst.. Likevel om legen sier det ikke er noe, må de sende det inn uansett.. Litt skummelt å vite at det var slik det starta hos hu også
Burde sikkert ikke bekymre meg jeg el, men man tenker jo litt ekstra når det blir noe slik tull..
![]()
Håper jeg ogsåHåper du hører noe fra han snart![]()
Uff, ikke kjekt. Skjønner at du bekymrer deg! Det hadde jeg gjort også. Sender deg en klemFor en kjei dag.. Går såå sakte.. Leverte sambo på sykehuset kl 10 i dag, skal operere bort en kul nedi halsen.. Å har enda ikke hørt noe fra han..Han tar så lett på hele greia, men bestemora hans døde av kreft i halsen i høst.. Likevel om legen sier det ikke er noe, må de sende det inn uansett.. Litt skummelt å vite at det var slik det starta hos hu også
Burde sikkert ikke bekymre meg jeg el, men man tenker jo litt ekstra når det blir noe slik tull..
![]()
Nei. Men han har latt det forfalle litt, og klarte ikke komme ovenpå så da hjelper jeg han. Det er så grusomt når man ikke trives hjemme pga rot.![]()
Så lenge ting er forseglet og ikke påbegynt så er det ikke noe problemVærre med noe som er åpnet
![]()
Sånn er jeg også, da går jeg å småspiser til det er tomt. Kunne like godt bare trøkt det i tryne og blitt ferdigSånn er det her å...vurderer faktisk å kaste det som er åpent hver søndag. Klarer jo ikke å holde meg unna :O
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det får'n siHar vært på jobbintervju i dagHer gikk det plutselig fort i svingene
Sent from my iPhone using BV Forum
På hva da?Mett!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Håper jeg også![]()
Synes det er så kjedelig når sambo hviler middag:/
MEA
Legger lille. Sove lite idag så han slukna fort.