Hvis du titter innom her så..........

For en kjei dag.. Går såå sakte.. Leverte sambo på sykehuset kl 10 i dag, skal operere bort en kul nedi halsen.. Å har enda ikke hørt noe fra han.. :( Han tar så lett på hele greia, men bestemora hans døde av kreft i halsen i høst.. Likevel om legen sier det ikke er noe, må de sende det inn uansett.. Litt skummelt å vite at det var slik det starta hos hu også:( Burde sikkert ikke bekymre meg jeg el, men man tenker jo litt ekstra når det blir noe slik tull.. :(

Håper du hører noe fra han snart :)

For en kjei dag.. Går såå sakte.. Leverte sambo på sykehuset kl 10 i dag, skal operere bort en kul nedi halsen.. Å har enda ikke hørt noe fra han.. :( Han tar så lett på hele greia, men bestemora hans døde av kreft i halsen i høst.. Likevel om legen sier det ikke er noe, må de sende det inn uansett.. Litt skummelt å vite at det var slik det starta hos hu også:( Burde sikkert ikke bekymre meg jeg el, men man tenker jo litt ekstra når det blir noe slik tull.. :(
Uff, ikke kjekt. Skjønner at du bekymrer deg! Det hadde jeg gjort også. Sender deg en klem:) Krysser fingre og tær for at alt er i orden:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei. Men han har latt det forfalle litt, og klarte ikke komme ovenpå så da hjelper jeg han. Det er så grusomt når man ikke trives hjemme pga rot. :)

Så snilt å hjelpe han da...setter han nok stor pris på tenker jeg :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så lenge ting er forseglet og ikke påbegynt så er det ikke noe problem :) Værre med noe som er åpnet :cool:

Sånn er det her å...vurderer faktisk å kaste det som er åpent hver søndag. Klarer jo ikke å holde meg unna :O

Sånn er det her å...vurderer faktisk å kaste det som er åpent hver søndag. Klarer jo ikke å holde meg unna :O

Sånn er jeg også, da går jeg å småspiser til det er tomt. Kunne like godt bare trøkt det i tryne og blitt ferdig :D

Legger lille. Sove lite idag så han slukna fort.

Sent from my iPad using BV Forum

Begge ungene sover. Gikk lett i dag. Begge sovna i bilen istad. Litt stress å bære de inn, kle av og få de i seng uten å vekkes da jeg er alene. Men fikk til :D heldigvis fikk de mat og stell hos mamma før vi reiste. Så får vi ta en grundigere tannpuss i morgen tidlig! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp