Blåklokke85
Elsker forumet
Haha, oi men da er det bare å fortsette i samme flytDu hadde 118 innlegg kl. 8 på morgenen i går Og nå har du 300, så det er jaggu godt jobba
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, oi men da er det bare å fortsette i samme flytDu hadde 118 innlegg kl. 8 på morgenen i går Og nå har du 300, så det er jaggu godt jobba
Ja...fram med skravle tråden
Nice! Liiiiker!Haha, oi men da er det bare å fortsette i samme flyt
Og pga deg kom jeg innom igjen enda en gang hihi!Nice! Liiiiker!
Og der hadde jeg vært innom igjen gitt
Skravling er skravling. HeheOg jeg som trodde noen hadde skrevet noe bra her nå
Jeg er den heldige vinner av å nettopp ha hørt lille jack på tvn så da er magiske baby tilbake i hodet mitt :/
NEI! Nå holder du tåta på deg! Jeg har FRI fra lille jack! Heeeelt til i morgen!Og jeg som trodde noen hadde skrevet noe bra her nå
Jeg er den heldige vinner av å nettopp ha hørt lille jack på tvn så da er magiske baby tilbake i hodet mitt :/
Skravling er skravling. Hehe
Hva er lille jack?
NEI! Nå holder du tåta på deg! Jeg har FRI fra lille jack! Heeeelt til i morgen!
Hehe.. nok en slager.. *nekter å høre melodien i hodet*Mohaha
Men nå er det vel koooomeeet kameratene
Har ikke fått den med meg enda kanskje like greit? Her ser storesøster bare på selve barnetv, har plutselig blitt "for stor" for fantorangen i følge henne selv altså. (hun blir 6 i mai).Barnetv program på nrk super, endel av fantorangen sendingen. Men nå begynner heldigvis barne tv, og da er det vell kometkameratene. Så håper heller at den sangen printer seg inn i hodet mitt
grrrr! nå vil jeg ikke klikke meg inn på det du skriver mer!Komet kameratene, vi vil lære vi vil teste, komeet kameratene
Ja, skjønner hun er litt stor for det da Er ble han nettopp 3, og ser at ikke alt fenger like mye lengre så det nærmer seg vell så smått at det kun blir barne tv som er fengende