Hvis du titter innom denne tråden..

Og jeg som trodde noen hadde skrevet noe bra her nå :p
Jeg er den heldige vinner av å nettopp ha hørt lille jack på tvn :p så da er magiske baby tilbake i hodet mitt :/

Og jeg som trodde noen hadde skrevet noe bra her nå :p
Jeg er den heldige vinner av å nettopp ha hørt lille jack på tvn :p så da er magiske baby tilbake i hodet mitt :/
Skravling er skravling. Hehe ;)
Hva er lille jack?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Skravling er skravling. Hehe ;)
Hva er lille jack?

Barnetv program på nrk super, endel av fantorangen sendingen. Men nå begynner heldigvis barne tv, og da er det vell kometkameratene. Så håper heller at den sangen printer seg inn i hodet mitt ;)

Hei dere. Jeg har ligget som et slakt i sofaen i en og en halv time. Rart hvor utslitt man blir av å være sosial i 2-3 timer på byen. Nå må jeg hoppe i bilen. Hjem til mamma å passe søskene mine på snart 11 og 12 år! Blir vel å titte innom senere ;-)

Barnetv program på nrk super, endel av fantorangen sendingen. Men nå begynner heldigvis barne tv, og da er det vell kometkameratene. Så håper heller at den sangen printer seg inn i hodet mitt ;)
Har ikke fått den med meg enda ;) kanskje like greit? Her ser storesøster bare på selve barnetv, har plutselig blitt "for stor" for fantorangen :p i følge henne selv altså. (hun blir 6 i mai).

Komet kameratene, vi vil lære vi vil teste, komeet kameratene :p

Ja, skjønner hun er litt stor for det da :) Er ble han nettopp 3, og ser at ikke alt fenger like mye lengre så det nærmer seg vell så smått at det kun blir barne tv som er fengende :)

Titt titt da var det min tur til å være nysgjerrig her ja...må si det hadde kommet noen innlegg siden sist!
Så flinke dere er!! :D

Titter innom igjen jeg!! Masse nye innlegg jo. I like it :D

Komet kameratene, vi vil lære vi vil teste, komeet kameratene :p

Ja, skjønner hun er litt stor for det da :) Er ble han nettopp 3, og ser at ikke alt fenger like mye lengre så det nærmer seg vell så smått at det kun blir barne tv som er fengende :)
grrrr! nå vil jeg ikke klikke meg inn på det du skriver mer! :P

Nå er barnetv over så nå er det ingen fare lengre :p
Så nå må vell guttungen snart opp på badet ;)

Hi hi, svigerfar dro på fest i ste, og før han dro så sa han "vi får se om dere er her når vi kommer tilbake da". Åh, det hadde vært så godt om vi ikke var det, for da hadde vi vært på vei til å få baby!!!

innom å glor !!! snart leggetid på minsten, storesøster sover hos svigers i natt :)

Back
Topp