Mamma med spire
Elsker forumet
Haha... da er man rask da!Hellllooooo, I'm back
Jeg hater når jeg får varsel om å måtte vente noen sekunder før jeg får poste noe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha... da er man rask da!Hellllooooo, I'm back
Jeg hater når jeg får varsel om å måtte vente noen sekunder før jeg får poste noe.
Hvordan i aaaaaalle heithutteste granskaugen får du til det?
Jeg prøvde jo akkurat.. men totalt umuligJeg er vell litt for kjapp på skrivinga og avtrekkeren
Jeg prøvde jo akkurat.. men totalt umulig
Det var jo det jeg prøvde og!Jeg åpner alle uleste tråder i ny tab, og svarer i en og en kjapt. Og da går det unna
Det var jo det jeg prøvde og!
Ikke mye! Satt og så på litt youtube.. en serie jeg følger med på, "The guild" her på dataen.. så kom gubben og satte seg ned ved sin data og begynte å se på noen andre greier på sin data.. bare høyere enn min.. så da fikk jeg bare skru av mitt daHva skjeeeer a jenter? Wihiiii
Ja.. jeg skriver nok bare for lange innleggÅpne denne og skravletråden så skriver du korte svar Da skal du få se
Ja.. jeg skriver nok bare for lange innlegg
Ok.. nå skal vi prøve.. skriver klart innleggene før jeg poster, så poster jeg alle samtidigHaha ja, for det er kun på korte svar jeg får det varslet
Eller hvis jeg tenker meg om midt i skrivinga
Hadde fem innlegg på få sekunder.. ingen varselDa får du garrantert varsel