Vi må huske og rate hverandre, det er totalt antall poeng og ikke bare antall innlegg som teller på topplisten leste jeg inne på juni12
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
What? Men det går jo ikke på mobilVi må huske og rate hverandre, det er totalt antall poeng og ikke bare antall innlegg som teller på topplisten leste jeg inne på juni12
God morgen til deg ogsåGod morgen, spire nr fire
Jasså?? *løperogsjekkertopplista*Den skjønte jeg ikke jeg.. mulig fordi jeg akkurat har stått opp
Det var den!
Mamiii!!!!! Get off my back!
Det tror jeg ikke noe på? Hæ? Nei det skjønner jeg ikke.. det vil jo ødelegge systemet helt om man begynner å gi ut i hytt og pine!Vi må huske og rate hverandre, det er totalt antall poeng og ikke bare antall innlegg som teller på topplisten leste jeg inne på juni12
Hehe..Jasså?? *løperogsjekkertopplista*
Sjekka nå... tar nok ikke igjen deg. Skal bort på skravlings hos noen venninner etterpå... men da jeg kommer tilbake, da DÆVEN!!!!!! HihiDet tror jeg ikke noe på? Hæ? Nei det skjønner jeg ikke.. det vil jo ødelegge systemet helt om man begynner å gi ut i hytt og pine!
Hehe..
Jeg skal bort senere i dag jeg ogSjekka nå... tar nok ikke igjen deg. Skal bort på skravlings hos noen venninner etterpå... men da jeg kommer tilbake, da DÆVEN!!!!!! Hihi
Må vel bli 7777 ;DJeg også! Noen som vil tippe hva denne ender på neste søndag? Altså antall innlegg?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Ja blir det 7776 blir jeg sur!Må vel bli 7777 ;D
Det tror jeg ikke noe på? Hæ? Nei det skjønner jeg ikke.. det vil jo ødelegge systemet helt om man begynner å gi ut i hytt og pine!
Hihi!! 7777 må jo være et greit mål!!Ja blir det 7776 blir jeg sur!
Det ble jo bestemt for leeeeenge sidenTittet innom
Hva er vitsen med å skal bort midt i en krig
Ja det mååå vel være noe slik og.. så mye rare "regler"!Jeg sitter og venter så du får den jeg Lykkeligmor10
Men jeg lurer på om det bare går med max 2000 innlegg i en hel tråd, men det finner vi nok snart ut av
Godt noen snikerVi må huske og rate hverandre, det er totalt antall poeng og ikke bare antall innlegg som teller på topplisten leste jeg inne på juni12
Men så har det ikke noe å si på antall innlegg da, det er vel det som teller på krigen, n¨år jeg tenker meg omGodt noen sniker