Det er veldig sant!! Kan ikke fordra de tomflaskene som slenger rundt.Faktisk mye mitt forslag Jeg er litt for glad i brus, og det blir litt dyrt i lengden.. For ikke å nevne de irriterende tomflaskene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er veldig sant!! Kan ikke fordra de tomflaskene som slenger rundt.Faktisk mye mitt forslag Jeg er litt for glad i brus, og det blir litt dyrt i lengden.. For ikke å nevne de irriterende tomflaskene!
Slenger rundt, og så blir de stuet ned i kjelleren.. Har ett rom nesten stappetDet er veldig sant!! Kan ikke fordra de tomflaskene som slenger rundt.
Før pleide lokale idrettslaget å ta runden og samle inn. Men de har vel så gode tider de ikke trenger det lenger? Eller så er alt lagt ned.... jammen ikke sikker jeg.Slenger rundt, og så blir de stuet ned i kjelleren.. Har ett rom nesten stappet
Orker ikke å pante nå.. sparer de til dårligere tider
Hehe.. aldri skjedd her i alle fallFør pleide lokale idrettslaget å ta runden og samle inn. Men de har vel så gode tider de ikke trenger det lenger? Eller så er alt lagt ned.... jammen ikke sikker jeg.
Hehe.. absolutt!Det må være minuset med harry-handel
obs jeg og:Ånei, der siterte jeg deg igjen! Har spist middag, jeg
På harry tur med bagasjen full av tomgodsHehe.. absolutt!
Men nå har jo den panten gått opp og.. ikke det at jeg kommer til å orke å dra med med panten dit noen gang lell, men Går jo ann å gi bort til ungdom
Huff ja Det er noe detPå harry tur med bagasjen full av tomgods