Hvis du titter innom denne tråden..

Dere er nå snille da! :D

Hihi. La oss skravle som bare pokker så det går fort :)

Hmmmm... ser på reglene at det står: - Det skal være "vanlig" skriving om det som opptar dere som f.eks barn, hjem, hus, mat, deg selv etc etc. Er vi litt utenfor tema her eller? :confused: Sånn litt på flere tråder? Jeg mener jo det er noe som virkelig opptar oss nå da! :P

Hmmmm... ser på reglene at det står: - Det skal være "vanlig" skriving om det som opptar dere som f.eks barn, hjem, hus, mat, deg selv etc etc. Er vi litt utenfor tema her eller? :confused: Sånn litt på flere tråder? Jeg mener jo det er noe som virkelig opptar oss nå da! :p
Jeg anser dette som vanlig skriving mellom oss.. Det skaper bånd, vi lærer hverandre å kjenne.. Vanlig skravling mellom mennesker i "real life" er jo akkurat slik som det her.. En haug med ufornuftige setninger, noen med litt innhold, noen med info.. noen spm og noen svar.. så jeg mener vi er innenfor.. og er vi ikke det, så er det hauger med andre som også sliter :P

Jeg anser dette som vanlig skriving mellom oss.. Det skaper bånd, vi lærer hverandre å kjenne.. Vanlig skravling mellom mennesker i "real life" er jo akkurat slik som det her.. En haug med ufornuftige setninger, noen med litt innhold, noen med info.. noen spm og noen svar.. så jeg mener vi er innenfor.. og er vi ikke det, så er det hauger med andre som også sliter :P
Signerer alt i dette innlegget :)

Jeg anser dette som vanlig skriving mellom oss.. Det skaper bånd, vi lærer hverandre å kjenne.. Vanlig skravling mellom mennesker i "real life" er jo akkurat slik som det her.. En haug med ufornuftige setninger, noen med litt innhold, noen med info.. noen spm og noen svar.. så jeg mener vi er innenfor.. og er vi ikke det, så er det hauger med andre som også sliter :p
Høres ut som et meeeget fornuftig svar og et veldig godt argument om vi skulle få noe på oss :)

Signerer alt i dette innlegget :)
M-m.. det er jo rett og slett skravling..og "kjerringskravling" er vel ikke akkurat kjent for å være den mest innholdsrike typen for skravling? :P

Dessuten er det jo sammenheng på stortsett alt da.. det er ikke som at en poster sin greie for å få innlegg, og en annen driver med sitt uten at de gidder bry seg om hverandre :P

M-m.. det er jo rett og slett skravling..og "kjerringskravling" er vel ikke akkurat kjent for å være den mest innholdsrike typen for skravling? :p

Dessuten er det jo sammenheng på stortsett alt da.. det er ikke som at en poster sin greie for å få innlegg, og en annen driver med sitt uten at de gidder bry seg om hverandre :p
Og så er det utfyllende setninger om alt mulig :) Ikke enkelt ord og smileys :)

Og så er det utfyllende setninger om alt mulig :) Ikke enkelt ord og smileys :)
Nettopp! Har jo på noen snokerunder sett at andre også har tråder som er på kanten..
Du har f.eks gratulasjonstråder hvor folk kun skriver "Gratulerer" De skal jo da ikke telles med..
Men vet ikke hvor nøye de går gjennom det og om det er et program som gjør det jeg..

Nettopp! Har jo på noen snokerunder sett at andre også har tråder som er på kanten..
Du har f.eks gratulasjonstråder hvor folk kun skriver "Gratulerer" De skal jo da ikke telles med..
Men vet ikke hvor nøye de går gjennom det og om det er et program som gjør det jeg..
Tviler på de er så nøye jeg, skal noe til for å følge med på alt :)

Så mange tråder og innlegg som er ute oh går nå, er det nok umulig for dem å være supernazi ;) trur ikke vi skal tenke så mye på det:)

Da er jeg hjemme igjen og kan titte innom :)
Og dette er skravling, for nå vet dere jo hvor jeg er og hva jeg gjør ;)

Back
Topp