Alt for lenge siden dagene går i ett, men ellers har vi det braOg nå gikk det jammen enda noen dager. Håper alt står bra til med deg for tida
Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan er det med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt for lenge siden dagene går i ett, men ellers har vi det braOg nå gikk det jammen enda noen dager. Håper alt står bra til med deg for tida
Alt står bare bra til med ossAlt for lenge siden dagene går i ett, men ellers har vi det bra
Hvordan er det med dere?
Samme herAlt står bare bra til med oss
Gleder oss til ferie i slutten av juli, og det er ikke så alt for lenge til
Ja, det er temmelig varmt nå. Tror vi må ordne med et lite basseng ute i hagen Det blir vel fort nok for kaldt igjen og da klager vi vel på det ogsåHerlighet for en varme!!
Synd å klage, men vi orker jo ikke å være ute med mindre det er på stranda!!! Sukk
Fra appen
Håper det går bra der og at du overlever de dagene4 dager hos svigermonster fra i morgen. Ønsk meg lykke til.
Enda godtLever enda ;-)
Så koselig at du titter innom Håper alt er braPikabooooo
Alt er bra, men dagene flyr. Noe som dessverre betyr at jeg helt glemmer å innom herSå koselig at du titter innom Håper alt er bra
Tida går alt for fort her også:/Alt er bra, men dagene flyr. Noe som dessverre betyr at jeg helt glemmer å innom her
Håper alt er bra med dere og
Ja, dessverreTida går alt for fort her også:/
Jeg titter innom støtt og stadig jeg da Merker at det er mindre tid enn før nå som vi er tilbake til en normal hverdag.