Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her!!Irriterer meg over at appen kicker meg ut når jeg er innom
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her!!Irriterer meg over at appen kicker meg ut når jeg er innom
Irriterer meg over at appen kicker meg ut når jeg er innom
Det skjer mye her ogsåIrriterer meg over at appen kicker meg ut når jeg er innom
Samme herIrriterer meg over at appen kicker meg ut når jeg er innom
Har ryddet kles kommodene til alle 3 jentene,ryddet mitt kleskap og holder på med mannen sitt,men måtte ta en pause for å hente storeVært ute å går tur i det deilige været Dere gjør/har gjort i dag da?
I dag har vi montert den nye bilstolen, nå sitter snuppa skikkelig godt Tok en liten kjøretur, så der håper jeg hun trives framover Har ellers vasket og brettet klær..Vært ute å går tur i det deilige været Dere gjør/har gjort i dag da?
Så bra da På tide å montere det nye sete her ogsåI dag har vi montert den nye bilstolen, nå sitter snuppa skikkelig godt Tok en liten kjøretur, så der håper jeg hun trives framover Har ellers vasket og brettet klær..
Som du står på da!!Har ryddet kles kommodene til alle 3 jentene,ryddet mitt kleskap og holder på med mannen sitt,men måtte ta en pause for å hente store
snuppene ibarnehagen og no lage middag....
Var på tur i formiddag,men hadde ikke så fint vær som dere...
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Har vært på jobb, og nå har vi nesten nettopp kommet inn etter å ha vært ute en tur storebror har sykla og snuppa har kosa seg som tilskuerVært ute å går tur i det deilige været Dere gjør/har gjort i dag da?
Det var tidlig..Snart leggetid her