Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da, hvordan er formen hennes nå?God morgen! I natt ble det lite søvn...lille hadde så vondt i mageb sin..:-( men godt mannen kom hjem i går
I dag skal vi handle litt, siste rest før avreise i morgen kveld...
Ha en fin dag!
Hun er mye bedre! Men fortsatt klager hun litt, så håper det går fort over..Huff da, hvordan er formen hennes nå?
Ååååh så heldige dere er som skal reise i morgen!!!
Vi skal en uke til Alcudia i slutten av Juni da, åååh som jeg gleder meg!!
Masse masse god tur til dere
Du må oppdatere om hvordan vogna var å ha med seg da Vurderer veldig å kjøpe en slik til ferien vi også.
Masse god bedring! Godt å sjekke opp..Ikke godt når de er så tette.. Håper hun blir bra snartGikk bra hos legen i dag, bare virus. vi fikk med astma medisin av legen for at det skal hjelpe henne nå som hun er så tett. Det vakke noe gøy å ha maske på seg
Er dessverre ikke mange som er aktiv her som gjør det Burde vel bodd nærmere SørlandetIngen som bor i nærheten av det da?
Huff, stakkars lita Håper hun kommer seg raskt, må jo bli frisk til dere skal reise.Masse god bedringHallo Spysyka liksom...!!!!!
Stakkars lille... sovna i gråt etter både bading og deretter dusj.... håper hun sover noen timer...
Var nok derfor hun hadde så vondt i magen natt til i dag...
Åsså 2 dager før vi skal reise da..! Må bare håpe at hun er bedre i morgen så får vi se..
Eller vestlandetEr dessverre ikke mange som er aktiv her som gjør det Burde vel bodd nærmere Sørlandet
Håper det går fort over.Hallo Spysyka liksom...!!!!!
Stakkars lille... sovna i gråt etter både bading og deretter dusj.... håper hun sover noen timer...
Var nok derfor hun hadde så vondt i magen natt til i dag...
Åsså 2 dager før vi skal reise da..! Må bare håpe at hun er bedre i morgen så får vi se..
Det hadde heller ikke vært så dumt tenker jegEller vestlandet
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
NeiDet hadde heller ikke vært så dumt tenker jeg
Du er så flink altså!!Innom fra sofaen etter ukas siste styrkeøkt, kun intervaller igjen i morgen før det blir treningsfri til søndag
Ingen reprise av forrige kamp akkurat :/ Vurderer å legge meg snart, er så trøtt for tida..Liker ikke utviklingen i kampen,så titter innom til dere istedenfor
Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app