*Riri*
April 2013's babymage
Huff da Masse god bedring til storebrorStorebror er fortsatt syk. 39 i feber og slapp.. Så her blir det sofaen på oss i dag og prøve meg på litt husvask innimellom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff da Masse god bedring til storebrorStorebror er fortsatt syk. 39 i feber og slapp.. Så her blir det sofaen på oss i dag og prøve meg på litt husvask innimellom
Huff da Masse god bedring til storebror
Typisk vettu"/Takk takk når da endelig kom snø, så må han væra inne stakkars.
Nommin, dakar. God bedring!Storebror er fortsatt syk. 39 i feber og slapp.. Så her blir det sofaen på oss i dag og prøve meg på litt husvask innimellom
Nommin, dakar. God bedring!
Gleder meg til det kommer enda lenger sørover her snør det ikkeNå snør det her i sør. Endelig!
Er det sant?Gleder meg til det kommer enda lenger sørover her snør det ikke
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jo, nå snør det. Weeeee ♥♥♥♥Er det sant?
Er jo bare ti min bort til deg joh! Morsomt
Så kjedelig! Håper ham blir frisk snart, og at snøen blir liggende slik at han kan få leke littTakk takk når da endelig kom snø, så må han væra inne stakkars.
Her også! Men meldt regn igjen på torsdag:-(Jo, nå snør det. Weeeee ♥♥♥♥
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Her og... :-/Her også! Men meldt regn igjen på torsdag:-(
Det skulle jeg da IKKE ha skrevet, for i dag ble det full motstandBle såå glad når snuppa plutselig ville ha den hjemmelagde middagen jeg lagde til ho for en tid tilbake Spiste alt som var. Nå skal noen andre ingredienser prøves. Var visst lurt å ta vare på ja
Det satser jeg påMin tro om det blogger greierne er på sumo, glemte det helt i kveld,
Det satser jeg på