Hvis du titter innom denne tråden..

Fint at det gikk bra da:) Kjipt når det har vært mange ulike vikarer da:/ Håper du får ordnet raskt opp i det:)
Veldig kjedelig, men slik er det flere plasser slik jeg har forstått det. Lav grunn bemanning og stor arbeidsmengde gir dessverre ett høyt sykefravær.

Hvordan var det å begynne igjen å jobbe da?

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Det var faktisk litt godt :) Men kjenner jeg savner ungene. De sov jo så klart når jeg kom hjem og sover når jeg drar i morgen, så får ikke sett de før etter jobb i morgen. Altså litt over ett døgn uten å kose med en av de, det blir sikkert bedre etterhvert men er jo så godt vant til å ha de rundt meg <3
Samme blir det i helga ettersom jeg jobber lørdag ettermiddag og søndag formiddag.

Bestilte 4 bøker fra Goboken siden jeg vant gavekort på 500kr sist konk. Men så jaggu ikke ut som de var lagt til på min "konto" når jeg bestilte. Sendte pm til Janet å håper det ordner seg. Tar meg ikke råd til 528kr i bøker akkurat nå. De 28kr over regna jeg jo med å betale.. Hmm
DET må de jo klare å ordne ! Årh er så kjedelig når det blir no tull med sånn. Æsj !

Lille baby Em hører på flåklypa historien på spotify hver kveld når han skal legge seg for natta og den går om og om igjen til vi legger oss. Jeg har sittet mye og lenge for å få lille til å sovne, så nå kan jeg snart flåklypa helt utenatt tror jeg ;) hahaha

"Kjem en fra Tynset så trives man overalt"
"Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne"
"Det blåser nordavind fra alle kanter, Solan"
"Jeg er redd jeg, når det blåser fra alle kanter"
"Muffens? Det er muffens det"
"Au! Jeg har aldri hatt så vondt før. At det går ann å ha det så vondt"

Osv osv ;) hihi

Natta jenter:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Såååå trøtt, tungt å måtte ha på alarm igjen.

Lille baby Em hører på flåklypa historien på spotify hver kveld når han skal legge seg for natta og den går om og om igjen til vi legger oss. Jeg har sittet mye og lenge for å få lille til å sovne, så nå kan jeg snart flåklypa helt utenatt tror jeg ;) hahaha

"Kjem en fra Tynset så trives man overalt"
"Kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne"
"Det blåser nordavind fra alle kanter, Solan"
"Jeg er redd jeg, når det blåser fra alle kanter"
"Muffens? Det er muffens det"
"Au! Jeg har aldri hatt så vondt før. At det går ann å ha det så vondt"

Osv osv ;) hihi
Hihihi, den må jeg søke opp:D

God morgen jenter:) Her stod vi opp kl 08. Det har vel aldri skjedd før:o Har våkna som regel men alltid ligget en stund i senga. Uvant å stå opp når det er mørkt ute:p Men greit å venne seg til det vel..

Jeg er så trett for tida! Er nok bare fordi det har vert travle dager. Mannen reiste på jobb, og ingenting var klart til jul:-P og nå har vi farta og dradd på besøk i mange dager..deilig å bare være hjemme i dag. Føler det har gått i ett..! Blir godt å få han hjem:-) har sjedd flere dager nå at jeg har sovet når snuppa tar sin første hvil...! Har en sjeselong på barnerommet som vi ligger i når jeg gir flaske, sovna der nå..! Hihi... nå sover hun søtt, jeg skal ta en dusj og rydde litt full fart, mamma kommer bort om en liten stund:-)

God morgen jenter:) Her stod vi opp kl 08. Det har vel aldri skjedd før:o Har våkna som regel men alltid ligget en stund i senga. Uvant å stå opp når det er mørkt ute:p Men greit å venne seg til det vel..
Heheh..! Sånn har ikke vi det:p men i grun er det deilig da, rolig morgen, og så får dere mye ut av dagen:-)

Hihi kanskje ho vil opp tidligere fremover ;)

Back
Topp