Hvis du titter innom denne tråden..

Jeg holdt nesten på å glemme å legge igjen ett spor, ikke braaa.
Jeg og! Litt vanskelig å holde koll på hvilken tråd man er inne på til enhver tid når skravla går så kjapt :P

Ja, leser de siste svarene kjapt og da er det så fort gjort. Og det må vi ikke ha noe av ;)

Måtte jo selvfølgelig inn å titte ;)

Nå var tråden havna så langt nedpå sida mi så jeg måtte bare svinge innom.

Jeg får den aldri langt ned på siden :p
Skjønner virkelig ikke det :p

da klarte ikke jeg å la være å gå inn mer... haha, nysgjerrigheten tok overhånd :D så da kan jo jeg fortelle at jeg DESVERRE har funnet potetgullposen som jeg trodde jeghadde spist opp om fredagen.. så nå gomler jeg potetgull... åh, så sunn jeg er!

Jeg har så lyst på smågodtet som står i skapet, men må holde meg unna så lenge guttungen er våken. Så i kveld :)

da klarte ikke jeg å la være å gå inn mer... haha, nysgjerrigheten tok overhånd :D så da kan jo jeg fortelle at jeg DESVERRE har funnet potetgullposen som jeg trodde jeghadde spist opp om fredagen.. så nå gomler jeg potetgull... åh, så sunn jeg er!

Å nei.. nå kom jeg på potetgullposen og dip-boksen vi begynte på i går og!
Bra jeg faktisk har spist frokost :P

ååh, chips!!! Jeg vil også ha!!! Vi har boller på tining i ovnen og 5 mila på :)

Å nei.. nå kom jeg på potetgullposen og dip-boksen vi begynte på i går og!
Bra jeg faktisk har spist frokost :p
jeg har akkurat spist mat igjen jeg og altså.. det hjalp ikke meg noe som helst....!

Sitter og propper i meg chips jeg. Selv om magen er så full at den holder på å sprekke. Lærer aldri :(

Her er en ny episode av prisen break på, og jg venter på at pappa og storesøster skal komme hjem idag :D vært stille uten de i helgen...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Holdt på å sovnet der jeg lå på sofaen, og det var uaktulet fra 3åringens side. Så da har jeg satt meg opp :p

Var det nødvendig å nevne chips? Nå fikk jeg sykt lyst på det!! :D

Sitter forøvrig med en kopp te og en tom sjokoladeskål... :p

Back
Topp