Føler med deg! Ble daukvalm sist og venter bare på det.
Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14
Her kom kvalmen med en gang også! Med storesøster kom den ca uke 5-6, mens med lillebror/storebror kom den aldri! Kanskje du slipper Tosola
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg! Ble daukvalm sist og venter bare på det.
Kanskje du skal ha jente?Jeg har bare en gutt altså, vet bare ikke hva jeg skal kalle han nå haha han er jo lillebror, men han blir jo storebror også
da er jeg ferdig å ommøblere *stolt* så kikker jeg på kjøkkenet og dte er bomba:O *ikke så stolt*
Jeg tror naboen over meg ommøbelerer HVER dag.. det er ikke så gøy å høre på xD Spess ikke kl 22:00
Kanskje du skal ha jente?
Nå står tv under stue vinduene så når snøen etter hvert begynner å dale ned utenfor kan jeg virkelig kose meg i sofaenHaha, det er gøy å ommøblere!
UffJeg tror naboen over meg ommøbelerer HVER dag.. det er ikke så gøy å høre på xD Spess ikke kl 22:00
Ha nå fin kveld på jobbDa må jeg gjøre meg klar til å gå på jobb. Etter kveldsvakten i dag er det HELG
Ha nå fin kveld på jobb
Bloggermamma
Termin 01.06.2014
Positiv test i morges, prøver å forstå at det faktisk er en fantastisk liten spire der
Fokuset er ikke der det burde være i dag...