Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?
Ja da skal det bli godt å komme hjem her skal jeg fornye sykemeldinga mi til fredag!Da var det bare 25 min til jeg er ferdig på jobb! Skal bli godt å komme seg hjem. Litt vondt i ryggen i dag.
Så godt å de noen andre som ikke sover ligger på sofaen etter å ha ligge i senga å vridd meg i lang tider og kjent på mannens deilige nattånde xD det føles som om det er 100 grader på soverommet og da får jeg ikke sove liker å ha det kjølig.Klokka er 2 og jeg har akkurat rensket tørketrommelen for lo Har fått gjort masse husarbeid i dag, deilig! Har også handlet inn siste rest av bursdagsgave til vesla mi som blir 3 år i helga <3 Hun kommer til å bli så fornøyd, gleder meg!!
Håper dere andre rugekassene sover nå )
Føler med deg! Ble daukvalm sist og venter bare på det.Her har kvalmen slått inn for fullt!
Jeg blir så sinna av å være våken om natta. tanken på alle som ligger å sover godt i sengene sine også ligger jeg bare å vrir å vrenger på meg XDAaah hehe den er kjedelig! Jeg er et nattmenneske hehe! Det er da jeg er mest våken haha!