Hvis du kikker innom her...

Da var det bare 25 min til jeg er ferdig på jobb! Skal bli godt å komme seg hjem. :) Litt vondt i ryggen i dag.

Da var det bare 25 min til jeg er ferdig på jobb! Skal bli godt å komme seg hjem. :) Litt vondt i ryggen i dag.
Ja da skal det bli godt å komme hjem :) her skal jeg fornye sykemeldinga mi til fredag!

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Hva gjøre dere i kveld?

Her steller jeg litt i huset før sambo kommer hjem. :-) Snart skal jeg se fødeavdelingen.

Appen <3

Lager havrekjeks mens mannen legger frøkna. Når hun er i seng skal vi kose oss med kjeks til kveldsmat og Broen på nett-tv :-)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Kvalm å ligge på benken å ser føde avdelingen ;) kos e formen deres ?

Slengt meg på soffan,som vanlig:-)Kom hjem til nyvaska hus så jeg ligger med god samvittighet!Formen fin her,trøtt og småuggen gjennom dagen men det er jo litt godt å kjenne noen symptomer også syns jeg.Skal dere se Ingen Grenser?

Veit ikke hva det blir i kveld...er stuuuptrøtt :(
akkurat lagt trollungen men vurdere å legge trollmamma oxo ;)

Jeg kikker innom her å legger igjen et vink :p

*Termin 01.06.2014*
*Taster på padden*

Ekstremt trøtt og mensvondt, men like blid. Vurderer å legge meg, men vi skal visst se en episode til ;)

Frøkna blir storesøster! Termin 06.06.14

Jeg er så trøtt, men eneste grunnen til at jeg ikke har lagt meg enda er fordi jeg ikke trenger å stå opp tidlig i morgen. Og da føler jeg at det er forgjeves å legge seg tidlig. Ha ha ha. Logikk altså

Klokka er 2 og jeg har akkurat rensket tørketrommelen for lo :D Har fått gjort masse husarbeid i dag, deilig! Har også handlet inn siste rest av bursdagsgave til vesla mi som blir 3 år i helga <3 Hun kommer til å bli så fornøyd, gleder meg!!
Håper dere andre rugekassene sover nå :))

Klokka er 2 og jeg har akkurat rensket tørketrommelen for lo :D Har fått gjort masse husarbeid i dag, deilig! Har også handlet inn siste rest av bursdagsgave til vesla mi som blir 3 år i helga <3 Hun kommer til å bli så fornøyd, gleder meg!!
Håper dere andre rugekassene sover nå :))
Så godt å de noen andre som ikke sover :P ligger på sofaen etter å ha ligge i senga å vridd meg i lang tider og kjent på mannens deilige nattånde xD det føles som om det er 100 grader på soverommet og da får jeg ikke sove liker å ha det kjølig.

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Aaah hehe den er kjedelig! Jeg er et nattmenneske hehe! Det er da jeg er mest våken haha!

Her har kvalmen slått inn for fullt!

Ååh det lukter så brent her :P Ikke lurt å fyre i ovnen og ha på kjøkken vifta samtidig :P Blei røyk i hele leiligheten og jeg fikk streng beskjed av mannen å henge ut av vinduet på kjøkkenet til røyken ble borte :P Røyken gikk heldigvis fort bort, men det lukter som om vi har hatt bål i stua haha

Aaah hehe den er kjedelig! Jeg er et nattmenneske hehe! Det er da jeg er mest våken haha!
Jeg blir så sinna av å være våken om natta. tanken på alle som ligger å sover godt i sengene sine også ligger jeg bare å vrir å vrenger på meg XD

Back
Topp