Hvis du har flere barn

Det blir 14år 6mnd og 12år og 8 mnd mellom de to eldste og lille i magen❤️

3år og 5 mnd + 5 år og 7mnd :)

Her blir det ganske nøyaktig 6 år mellom, og jeg tror aldersforskjellen blir helt perfekt ❤️ Her klaffer det så fint med en myk skolestart for storebror siden jeg er i perm, og i tillegg er jo han så mye mer selvstendig nå enn om han hadde vært yngre. Samtidig ser jeg han er veldig klar for søsken nå. Det blir fint ❤️

Her blir det ganske nøyaktig 6 år mellom, og jeg tror aldersforskjellen blir helt perfekt ❤️ Her klaffer det så fint med en myk skolestart for storebror siden jeg er i perm, og i tillegg er jo han så mye mer selvstendig nå enn om han hadde vært yngre. Samtidig ser jeg han er veldig klar for søsken nå. Det blir fint ❤️
Jeg har også en skolestarter i år og det er så koselig å tenke på at man kan være tilgjengelig for henne hele det første året på skolen :Heartpink Helt perfekt!

Jeg har også en skolestarter i år og det er så koselig å tenke på at man kan være tilgjengelig for henne hele det første året på skolen :Heartpink Helt perfekt!
Samme her! Det er et godt poeng, håper det demmer opp for sjalusi og slikt

Wow, det var tett
Ja før vi fikk nr1 gikk vi igjennom 6 SA ved naturlig unnfangelse og lillegutt satt ved første ivf forsøk. Tok 3 år fra vi starta til vi fikk et barn. Siden vi ikke hadde flere søsken på frys, så fikk vi beskjed om at nytt egguttak ikke kunne utføres før etter 3 måneder etter ammeslutt. Så da tenke vi okay, la oss prøv selv frem til ny ivf... vi rakk bare å prøv en runde..

Back
Topp