Hvis du har flere barn

Akkurat 2 åtte mellom de to første og 4 år mellom mine to og den som forhåpentligvis kommer i august/september.

Har 20 mnd mellom nr. 1 og 2. Det var aaalt for tett synes jeg, så nå blir det lengre i mellom. Litt mer aldersforskjell enn ønsket, men det blir nok likevel fint :)

Nr. 1: 5 år og 9 mnd på termin
Nr 2: 4 år og 0,5 mnd på termin

Ut fra termin så blir aldersforskjellen:
Nr1: 13 år og 10 mnd
Nr2: 9 år og 9 mnd
Nr3: 1 år og 9 mnd

Det blir spennende :love017

13 år :eek:
Faren har sørget for at han har fått noen småsøsken tidligere, men fortsatt minimum 10 år mellom han og søsknene:hilarious:
Tror han syns det er veldig greit at han har egen etasje hos oss å boltre seg i.:D

Godt å se!
Jeg har vært litt lei meg for at det ble større aldersforskjell enn tiltenkt, eldste blir 6år og 9md og yngste blir 5 år i september.
Blir så glad av å lese andre som syns det er en fin aldersforskjell☺️
Samme her, lik aldersforskjell og vært litt skremt siden de er så store. Men begynner å tro at det blir fint.

Det er jo nesten nøyaktig samme som jeg har på mine ❤️ ser du også var i oktober 2020 :love017 Jeg har to gutter og de er oftest bestevenner, men gjett at de kan plage hverandre også. Tror en liten en nå kommer til å bryte litt opp i dynamikken, at det kan bli «vår» baby og ikke bare mamma og pappa sin baby. Jeg er spent, særlig oktobergutten er utrolig omsorgsfull for yngre i bhg og dyr ❤️ håper det kan bli så fint jeg drømmer om.
Sniker fra april 2024.

Har to gutter som var 5 år og 8 mnd og 3 år og 7 mnd da lillesøster kom til verden. Vi har hatt helt den opplevelsen du beskriver her - at det er «vår» baby. Ikke at de må passe henne eller har mye ansvar, men hun har skikkelig blitt et slags fellesprosjekt, hvis man kan si det :laughing002 En felles glede :HeartredStorebrødrene er såå stolte, og vil leke med henne og bære henne hele tiden. Vil ha nattakos og ha henne i senga når de skal sove og hadekos før barnehage og skole :love017 Kommer løpende når hun våkner om morgenen og vil ha kos og gi leker. De omtaler henne som sin baby og vil gjerne ha fler :laughing002:love017

Yngste storebroren var littebitt sjalu dagen vi kom hjem fra sykehuset, men etter en times egentid med bare meg og han forsvant all sjalusien og han er bare superstolt :Heartred

Håper dere også får en slik opplevelse :love017

Sniker fra april 2024.

Har to gutter som var 5 år og 8 mnd og 3 år og 7 mnd da lillesøster kom til verden. Vi har hatt helt den opplevelsen du beskriver her - at det er «vår» baby. Ikke at de må passe henne eller har mye ansvar, men hun har skikkelig blitt et slags fellesprosjekt, hvis man kan si det :laughing002 En felles glede :HeartredStorebrødrene er såå stolte, og vil leke med henne og bære henne hele tiden. Vil ha nattakos og ha henne i senga når de skal sove og hadekos før barnehage og skole :love017 Kommer løpende når hun våkner om morgenen og vil ha kos og gi leker. De omtaler henne som sin baby og vil gjerne ha fler :laughing002:love017

Yngste storebroren var littebitt sjalu dagen vi kom hjem fra sykehuset, men etter en times egentid med bare meg og han forsvant all sjalusien og han er bare superstolt :Heartred

Håper dere også får en slik opplevelse :love017
Skikkelig fint å lese, det er akkurat dette jeg har sett for meg og drømmer om ❤️ koselig å høre at det kan være realistisk. Skal passe på at gutta får rikelig med oppmerksomhet også, så håper vi at det ikke blir for mye sjalusi :love017

Back
Topp