drømmenom4
Andre møte med forumet
Her blir det en attpåskatt har fra før 13,10 og 7
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ops, så nå at jeg postet i septemberforumet, men får ikke til å slette eller redigere innlegget11 og 9 år sånn omtrent. Avhengig av når spiren blir til
Samme her, lik aldersforskjell og vært litt skremt siden de er så store. Men begynner å tro at det blir fint.Godt å se!
Jeg har vært litt lei meg for at det ble større aldersforskjell enn tiltenkt, eldste blir 6år og 9md og yngste blir 5 år i september.
Blir så glad av å lese andre som syns det er en fin aldersforskjell
Sniker fra april 2024.Det er jo nesten nøyaktig samme som jeg har på mine ser du også var i oktober 2020 Jeg har to gutter og de er oftest bestevenner, men gjett at de kan plage hverandre også. Tror en liten en nå kommer til å bryte litt opp i dynamikken, at det kan bli «vår» baby og ikke bare mamma og pappa sin baby. Jeg er spent, særlig oktobergutten er utrolig omsorgsfull for yngre i bhg og dyr håper det kan bli så fint jeg drømmer om.
Skikkelig fint å lese, det er akkurat dette jeg har sett for meg og drømmer om koselig å høre at det kan være realistisk. Skal passe på at gutta får rikelig med oppmerksomhet også, så håper vi at det ikke blir for mye sjalusiSniker fra april 2024.
Har to gutter som var 5 år og 8 mnd og 3 år og 7 mnd da lillesøster kom til verden. Vi har hatt helt den opplevelsen du beskriver her - at det er «vår» baby. Ikke at de må passe henne eller har mye ansvar, men hun har skikkelig blitt et slags fellesprosjekt, hvis man kan si det En felles glede Storebrødrene er såå stolte, og vil leke med henne og bære henne hele tiden. Vil ha nattakos og ha henne i senga når de skal sove og hadekos før barnehage og skole Kommer løpende når hun våkner om morgenen og vil ha kos og gi leker. De omtaler henne som sin baby og vil gjerne ha fler
Yngste storebroren var littebitt sjalu dagen vi kom hjem fra sykehuset, men etter en times egentid med bare meg og han forsvant all sjalusien og han er bare superstolt
Håper dere også får en slik opplevelse