M
Moderator Marte
Guest
Kvifor/Kvifor ikke?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med baby!!! Håper det går bra med den lille og deg, selvom hun kom en god stund før termin. Er dere fortsatt på sykehuset?Hadde helt klart valgt vaginalt om jeg kunne velge.
Nå som lillemor ble født 27+3 tidligere denne mnd (hadde termin 9 Januar), og fødsel var så godt i gang og spontan med 6-7 cm åpning og hun lå i seteleie som gjorde det vanskelig å føde vaginalt som kunne risikere hennes liv som sto i fare, så endte det med ett hastesnitt og såkallet T-snitt. Mer omfattende inngrep med to snitt istedetfor ett snitt.
Jeg er nå veldig glad for at det ble slik, selv om jeg føler meg "snytt" for en fødsel. For hadde 9 cm og full åpning når jeg ble trillet til operasjonsstua. De sa at det trolig reddet livet til lillemor som hadde hastverk
Men fått beskjed om at neste fødslene vil være planlagte keisersnitt fremover med nøye oppfølging. Men da er jeg forberedt på det
Hadde helt klart valgt vaginalt om jeg kunne velge.
Nå som lillemor ble født 27+3 tidligere denne mnd (hadde termin 9 Januar), og fødsel var så godt i gang og spontan med 6-7 cm åpning og hun lå i seteleie som gjorde det vanskelig å føde vaginalt som kunne risikere hennes liv som sto i fare, så endte det med ett hastesnitt og såkallet T-snitt. Mer omfattende inngrep med to snitt istedetfor ett snitt.
Jeg er nå veldig glad for at det ble slik, selv om jeg føler meg "snytt" for en fødsel. For hadde 9 cm og full åpning når jeg ble trillet til operasjonsstua. De sa at det trolig reddet livet til lillemor som hadde hastverk
Men fått beskjed om at neste fødslene vil være planlagte keisersnitt fremover med nøye oppfølging. Men da er jeg forberedt på det
Gratulerer med baby!!! Håper det går bra med den lille og deg, selvom hun kom en god stund før termin. Er dere fortsatt på sykehuset?
Første her i termingruppa som jeg har fått med meg at har født. Begynner å bli mer virkelig nå
Jeg står også i fare for å måtte ta keisersnitt, pga forliggende morkake. Det er absolutt ikke noe jeg ønsker, og vil nok også føle meg litt «snytt» hvis det blir det. Samtidig er det jo veldig bra at vi har et moderne helsevesen hvor de både kan oppdage om det holder på å gå galt med vaginal fødsel, og ta hastekeisersnitt hvis det er nødvendig. Som i ditt tilfelle.
Kos deg med jenta di
Men gratulerer så mye med ei lita tulle Håper alt går bra fremoverHadde helt klart valgt vaginalt om jeg kunne velge.
Takk Vi er fortsatt på sykehus både jeg og pappaen, og vi blir nok her til estimert termin. Har ett lite håp om å kunne dra hjem til jul
Alt går bra med lille, og det sykepleierne og legene er helt supre!