Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes litt kaldt ut, ja.Ligger under pleddet med vinduet åpent siden babycallen plutselig streiket..
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ja.. Det blåser jo bare littDet hørtes litt kaldt ut, ja.![]()
Du hat ikke på lue og votter også eller?Ja.. Det blåser jo bare litt
Neh.. Da måtte jeg reist meg fra sofaen og det gidder jeg ikkeDu hat ikke på lue og votter også eller?![]()
Bolle i ovnen?Neh.. Da måtte jeg reist meg fra sofaen og det gidder jeg ikkeVurderer sterkt å sove litt til mann og Dani kommer hjem.. Fatter ikke hvorfor jeg er så sliten for tida..
Nei det håper jeg da virkelig ikke;-) Hatt mensen i nesten en uke nå, så det er vel ikke så veldig sannsynlig.. Er nok heller forkjølelsen som sitter i..Bolle i ovnen?![]()
Hmmm...Bolle i ovnen?![]()
Wazzup?Hvis man erklærer seg sinnssyk i øyeblikket, kan man da kverke en rørlegger uten å risikere straff?
tviler... Vært uheldig med en rørlegger?Hvis man erklærer seg sinnssyk i øyeblikket, kan man da kverke en rørlegger uten å risikere straff?
You could say. Udugelige mennesket. Han er i kjelleren nå og jobber, og jeg har lyst til å snike meg ned med stekepanna.tviler... Vært uheldig med en rørlegger?
huff da! Hørtes ikke bra ut!You could say. Udugelige mennesket. Han er i kjelleren nå og jobber, og jeg har lyst til å snike meg ned med stekepanna.
Lyser snart ut skuddpremie på fyren.
Nææ.. og han veit det, så han er brått veldig høflig.