Hvis du er innom...

Titter innom før jeg legger meg :)
 
Jaja, da var det ny dag... Mini spiser og storebror er ute å sniker..

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Gud, som dere har snakket! Tommel opp! Får håpe dere vinner :) her mater vi også skal vi opp:) har fått infeksjon i stinga på tåa så må ringe legen i dag :-(
 
Har ikke begynt. Fikk med en fra svigermor som visstnok var veldig bra. Vindens skygge av Carlos ruiz zafon.
 
Oki, den har jeg ikke hørt om . Jeg er også veldig glad i å lese, men har ikke lest noe etter at William kom til verden !
 
Oki, den har jeg ikke hørt om . Jeg er også veldig glad i å lese, men har ikke lest noe etter at William kom til verden !
Kjenner til det! Har ikke tatt i ei bok på månedsvis selv, og strikketøyet på pinnene kommer nok til å være der frem til jul. Fatter ikke hva jeg egentlig bruker all tid på nå. (Her, kanskje..:p)
 
Haha.. Det kan du si! Ikke har jeg lest og den genseren jeg begynte å strikke på før jul blir nok ikke ferdig før til neste år:)
 
Vi har sikkelig b menneske baby altså, må snart begynne å ordne oss, skal på hs, men lille sover jo enda!
 
Godt med slike dager! Men nå er det vel ikke lenge før eksamen er ferdig?
Tjaa, har jo fire eksamener, men første var ferdig i går. Så er det en ny nå på torsdag, og så neste fredag, og så er den siste 4.juni
 
Vi har sikkelig b menneske baby altså, må snart begynne å ordne oss, skal på hs, men lille sover jo enda!
Hihi ååå!! Her var det opp klokken 7 idag! Huff så trett, jeg ER b menneske men det kan da ikke lillegull vite..!
 
Hihi ååå!! Her var det opp klokken 7 idag! Huff så trett, jeg ER b menneske men det kan da ikke lillegull vite..!
nei, sant :) jeg er å b menneske, så det resulterer i at vi ikke kommer oss opp før langt på dag!
 
nei, sant :) jeg er å b menneske, så det resulterer i at vi ikke kommer oss opp før langt på dag!
Heldigvis er gubben også b menneske, så vi sover somregel til 11-12 før vi står opp... Det skjer jo kun hvis lilllegull finner ut at hun skal sove lenge da..! Blir lite gjort om dagene uansett :p
 
Back
Topp