Hvis dere blir invitert i bursdag for to personer...

Babynrto

Forumet er livet
Febbisbebbis'18
Marsboerne 20 18
...men bare kjenner den ene, gir dere gave til begge eller bare den dere kjenner? Jeg og samboer er invitert i en sånn bursdag i morgen, og er ikke helt enige her. Jeg synes vi skal ta med en ting til hun vi ikke kjenner også, men samboer synes ikke det er nødvendig. Hva synes dere? Er snakk om godt voksne mennesker [emoji4]

Hadde gitt ordentlig gave til den jeg kjenner, og kjøpt en blomst/konfekteske eller noe lignende til den andre.

Vi var 3 som feiret sammen i april, endel felles venner, men også noen hver for oss. Jeg forventet bare å få gaver fra mine venner, men jeg tror alle fikk av alle! Som regel litt sjokolade, en vinflaske eller sånn fancy lakris fra de vi ikke kjente. Det syntes jeg var kjempekoselig! :)

Ville kjøpt noe lite til den vi ikke kjente.
Som konfekt for eksempel

Kjøp noe lite til den dere ikke kjenner, og noe ordentlig til den dere kjenner.

Det er høflig å ta med noe når man blir invitert i bursdag til noen, så jeg hadde tatt med en oppmerksomhet til hun andre også :)

Hadde tatt med en liten oppmerksomhet til den jeg ikke kjente. Hun forventer sikkert ingenting, men det koster ikke så mye å feks gi en god sjokolade eller en håndkrem fra Rituals eller noe :)

Hadde gitt ordentlig gave til den jeg kjenner, og kjøpt en blomst/konfekteske eller noe lignende til den andre.
Samme her. Vin, sjokolade eller noe annet.

Jeg og ei venninne feiret sammen en gang. Hun inviterte noen jeg ikke kjente og jeg inviterte noen hun ikke kjente. Alle ga gaver til oss begge, hadde ikke forventet å få noe men veldig koselig.
Ene tingen jeg fikk var en boks hjertesjokolade fra Freia med to flaxlodd tapet under. Morsom gave fra noen man ikke kjenner.

Ville gitt den andre en oppmerksomhet. Sist ga jeg en sjokolade og noe håndkrem eller noe i den dur

Takk for svar alle sammen [emoji4] Ser ut som flesteparten tenker som meg, at det er hyggelig å ha med en liten ting til den andre personen også. Vi har bestemt oss for å kjøpe med en liten blomst til henne i morgen [emoji4]

Back
Topp