Hvis dere blir invitert i bursdag for to personer...

Jeg synes det er frekt å komme til en bursdag uten gave/oppmerkomshet, så en ordentlig gave til den dere kjenner og en liten oppmerksomhet til den ukjente

Jeg synes det er frekt å komme til en bursdag uten gave/oppmerkomshet, så en ordentlig gave til den dere kjenner og en liten oppmerksomhet til den ukjente
Hadde du kjøpt til alle selv om det var 5-6 som feiret sammen? For isåfall var vi innmari frekke som gikk i bursdag til svoger og kun ga til han, ikke de andre 4:sorry:

Gave til ene og kanskje en liten flaske vin eller så til den andre/ukjente :)

Hadde du kjøpt til alle selv om det var 5-6 som feiret sammen? For isåfall var vi innmari frekke som gikk i bursdag til svoger og kun ga til han, ikke de andre 4:sorry:

Aldri vært i sånn type feiring, men blir noe annet enn med kun 2. Da blir det veldig tydelig at man "utelater" den ene :)

Aldri vært i sånn type feiring, men blir noe annet enn med kun 2. Da blir det veldig tydelig at man "utelater" den ene :)
Skjønner, her var det jo mange som feiret sammen og vi var flere som ikke tenkte tanken å kjøpe noe til alle :sorry::)

Skjønner, her var det jo mange som feiret sammen og vi var flere som ikke tenkte tanken å kjøpe noe til alle :sorry::)

Hadde bare kjøpt til den dere kjente/var invitert av jeg også :)

Man må se litt ann situasjonen :) Men i utgangspunktet synes jeg det er frekt.

Takk for svar alle sammen [emoji4] Ser ut som flesteparten tenker som meg, at det er hyggelig å ha med en liten ting til den andre personen også. Vi har bestemt oss for å kjøpe med en liten blomst til henne i morgen [emoji4]

Syns det høres helt topp ut. :) Inkludering, kaller jeg det :)

Back
Topp