Jeg synes det er frekt å komme til en bursdag uten gave/oppmerkomshet, så en ordentlig gave til den dere kjenner og en liten oppmerksomhet til den ukjente
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du kjøpt til alle selv om det var 5-6 som feiret sammen? For isåfall var vi innmari frekke som gikk i bursdag til svoger og kun ga til han, ikke de andre 4Jeg synes det er frekt å komme til en bursdag uten gave/oppmerkomshet, så en ordentlig gave til den dere kjenner og en liten oppmerksomhet til den ukjente

Hadde du kjøpt til alle selv om det var 5-6 som feiret sammen? For isåfall var vi innmari frekke som gikk i bursdag til svoger og kun ga til han, ikke de andre 4![]()
Skjønner, her var det jo mange som feiret sammen og vi var flere som ikke tenkte tanken å kjøpe noe til alleAldri vært i sånn type feiring, men blir noe annet enn med kun 2. Da blir det veldig tydelig at man "utelater" den ene![]()

Skjønner, her var det jo mange som feiret sammen og vi var flere som ikke tenkte tanken å kjøpe noe til alle![]()
Man må se litt ann situasjonenHadde du kjøpt til alle selv om det var 5-6 som feiret sammen? For isåfall var vi innmari frekke som gikk i bursdag til svoger og kun ga til han, ikke de andre 4![]()
Takk for svar alle sammen [emoji4] Ser ut som flesteparten tenker som meg, at det er hyggelig å ha med en liten ting til den andre personen også. Vi har bestemt oss for å kjøpe med en liten blomst til henne i morgen [emoji4]
Usj da, tenkte jo ikke over at det kunne virke frekt når alle de andre vi kjenner gjorde det sammeMan må se litt ann situasjonenMen i utgangspunktet synes jeg det er frekt.

Kan bare være hjem, noe det tyder på når alle andre gjorde som dereUsj da, tenkte jo ikke over at det kunne virke frekt når alle de andre vi kjenner gjorde det samme![]()
Det er nok forskjell, men ser virkelig poenget med å ta med noe til den andre hvis to feirer sammenKan bare være hjem, noe det tyder på når alle andre gjorde som dere![]()