Hvilkt sykehus skal du trolig føde på?

Nordlandssykehuset :smiley-ashamed004
 
Ahus :)
 
Elverum :)
 
KK Haukeland :) Vært der i praksis selv, og ser frem til å føde der. Krysser fingrene for at de er ok bemannet når det er vår tur :p
 
Hørt at Mars er ein bra måned å føde på, at det er færre fødsler da mtp bemanning. Noen som veit om det stemmer eller om det er statistikk på det?
 
Hørt at Mars er ein bra måned å føde på, at det er færre fødsler da mtp bemanning. Noen som veit om det stemmer eller om det er statistikk på det?

Ikke annet enn at jeg kan tenke meg det mtp at det ikke er så gunstig for barnehagestart, og at det ikke er ferie (med mindre man føder i påsken, som jo godt kan hende...)
 
Jeg har termin 27.mars og skal på SUS. Har født der før og synes det var greit. Håper alt går bra og at jeg kan sove på Sykehushotellet
 
Hørt at Mars er ein bra måned å føde på, at det er færre fødsler da mtp bemanning. Noen som veit om det stemmer eller om det er statistikk på det?

Erfaringsmessig er juli og august de travleste mnd, både pga ferieavvikling/mye ferievikarer og pga BHG-start/opptak .

Husker sommeren var den «verste» tida på året da jeg jobbet på føden, kunne løpe 8 timer i strekk, og gjerne overtid med, uten tid til verken vått eller tørt eller dobesøk...
 
Her blir det sykehuset i Kristiansand. Har ingen kjennskap til det fra før av (relativt nyinnflytta sørlending), men satser på det blir bra.
 
Back
Topp