Hvilkt sykehus skal du trolig føde på?

Aicelain

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Oktoberlykke 2019
Hvilke sykehus skal dere føde på og ca når :)? Tror du det er et bra sykehus ? Kanskje vi er noen her som uvitende møtes :angel4 hehe.

Her blir det sykehuset i Vestfold ca 5 mars :) til nøds Drammen om vi er på besøk i det området og ting skjer fort. Sykehuset i Vestfold virker nytt og moderne. Så jeg gruer meg ikke, men håper de har masse badekar, da varme har god effekt på smerter på meg :woot:
 
Jeg står mellom Skien og Drammen sykehus. Er litt på gjerdet pga veien og føret i mars, bedre vei til Drammen, men jeg "hører" hjemme i Skien. Tror begge sykehus er gode, har hørt mer positivt om Skien enn Drammen, men vet at alle har sine forventninger og oppfatninger [emoji4]
 
Jeg skal føde på SUS. Veldig fornøyd me fødeavdelingen der. Termin er 22.03 så håper ikke det blir senere enn det [emoji28]
 
Skal føde på Drammen sykehus:) Termin er den 07.mars
 
Last edited:
Jeg har fått plass på Bærum sykehus. Så da blir det nok der :) Drammen er like nært som Bærum da, så skulle noe skje havner vi nok der.
 
I Ålborg(Danmark),pga vi flyttet hit i desember!Gruer meg litt til å føde i «utlandet» siden jeg var såå fornøyd med ahus....ganske andre forhold til standard på selve sykehuset(ikke pusset opp siden mannen ble født der for 30 år siden. . .)også blir man sendt hjem 2-4 timer etter fødsel....så stresser og gruer meg endel!
 
Prøver å se det positive i at hvis alt går bra «skal jeg bare inn å føde og hjem igjen»,komme fortere hjem til storebror :p
 
Jeg skal føde på sykehuset i Vestfold. Har blitt lott «kjent» med føden der etter forrige fødsel pga. mye oppfølging i dette svangerskapet. Føler meg veldig trygg på at det er mange flinke folk der [emoji106]
 
Ullevål [emoji5]
Fødte Lillemor der i 2016, og var fornøyd med det [emoji4] denne gangen vil vi fortest mulig hjem [emoji85]
 
Haukeland. Tror nok det er helt ok. Alle jeg kjenner som har født der har vært fornøyd og ikke hatt noe særlig å klage på. Det nærmeste alternativet er 1,5 timers kjøring unna, på det som har blitt slått opp som norges farligste veistrekk, så det er overhodet ikke et alternativ.
 
Blir nok Haukeland KK på meg :) Har vært der før, og følte det var greit. Og de har badekar ❤️
 
Kongsberg sykehus på meg! Hørt veldig mye positivt, men dumt de ikke har lystgass [emoji85]
 
KK haukeland. Trur det er bra der :) håper dei har masse badekar så eg får prøvd ut det. Trur eg vil heller på KK enn Storken men usikker.
 
Håper det går så fort at jeg føder på badet hjemme. Følte jeg bare var til bry sist, så ønsker meg ikke tilbake.
 
Ahus,å ikke senere enn 28 mars [emoji16][emoji170] alle de tre andre har kommet 3 uker,2 uker og 2 måneder før tiden,men skal vel ikke se bort ifra at jeg går over denne gangen da[emoji85][emoji23]
 
Her blir det Ullevål og senest 19.mars som er termin
 
Det går jo an å planlegge hjemmefødsel? Flere som gjør det [emoji4]
Ikke lett å planlegge det her. Da det ikke er noen som tilbyr slikt her. Så må nok planlegge sykehus fødsel.
 
Denne gangen blir det Ullevål, samme som med nr 2 [emoji4] Vi hadde en veldig fin opplevelse der, og er absolutt trygg på at vi og tvillingene er i de beste hender der [emoji4][emoji1319]
 
Back
Topp