Hvilket vær er det spådd 17.Mai der du bor?

Sol. :)
 
var meldt regn så vi avlyste grillinga etter opplegget på skolen. Nå ser det ut som det blir opphold :) får bare ta på regntøy og paraply, de to minste er i søskenvogn så blir beskytta i den :)
 
Meldt regn:( skal ikke gå i tog da det ikke er no bhg-tog her men tenkte jo å dra en tur til byen likevel da. Blir vel regnjakke på posen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.. Blir vel en pen jakke og paraply. Har liksom ikkeno regnkåpe eller sånn som ser litt ordentlig ut
 
Meldt 10-12 grader og sol.
Kler på ullundertøy på junior, og en fin bukse eller bunad, hvis e får det på han. Sta som et esel på klær :p
 
Drittvær selvfølgelig :mad:
 
Kaldt og regn. Så det blir ull innerst. Jeg pynter jenta i ull skjørt og ullvest også. Og regnjakke med bukse er med. Greit å pynte seg, men ikke gøy å fryse hele dagen fordi man må se fin ut.
 
Regn desverre :( men sånn er det vel nesten alltid på vestlandet :p
 
Sol og 8 grader.

Har ikke så pene ytterklær til alle, men vi prioriterer å kle oss etter været. Sånn er det i nord. :)
 
Kaldt og regn. Så det blir ull innerst. Jeg pynter jenta i ull skjørt og ullvest også. Og regnjakke med bukse er med. Greit å pynte seg, men ikke gøy å fryse hele dagen fordi man må se fin ut.
Helt sant, jeg bomma for fire år siden, trodde ikke det skulle regne så mye. Guttungen sa derved året etter at han ville ikke feire 17. Mai, slikt er ikke gøy, bare kaldt og vått så man vil hjem og bade...

Vi har lært siden, har regntøy, ull og det som må til.
 
Regn! Så kjedelig:( Blir kjempestygt med regnjakke og bunad. Men det blir kanskje det likevel.
Ungen sitter i vogn med regntrekk på, hun skal ha bunad og strikkejakke.
Ingen går i tog heldigvis, men paraply er fy-fy i tog.
 
Back
Topp