Hvilket vær er det spådd 17.Mai der du bor?

Ganske dårlig ja. Tar på regntøy i toget om det blir så dårlig som det er meldt.
 
Er dessverre meldt regn her og. Senest i går var det meldt strålende :-(
Men det har blåst så fælt i dag at jeg håper det blåser vekk tidligere ;-)
 
Gsnske ustabilt, som det har vært siste tiden. Ser an litt ang klær, paraply bruker jeg aldri, hater det. Da tar jeg heller regnjakke. Spørs på temperatur og, er det kaldt og regn blir det støvler og regnjskke på ungene, er det grei temp og ustabilt satser vi på finklær. Kort vei hjem :)
 
Regn.. Tar med paraply og godt humør :) og strømpebukse ;)
 
Ustabilt her også, så capen og paraplyen blir med :)
 
Meldt regn i Bergen også. Sjokk! ;) Jeg har ikke cape til bunaden min, så blir vel paraply. Vurderer å droppe bytur om det blir alt for ille, og heller bare reise opp på skolen når opplegget der starter.
 
Det er vel meldt ustabilt Vær, og om det blir kaldt får frøkna hvit ull under skjorte og ull med strømper på utsiden på beina. Hu har Cape og så gjennomsiktig regntøy så drakten syntes.

Jeg tar paraply om det regner, jeg er 31 uker og om ikke det holdt at jeg har kjøpt kjole pga 17 mai så nekter jeg å kjøpe ny jakke og. Jeg skal kun ut å se barnetoget og følge frøkna til borgertoget og der blir det nok regntøy på frøkna om det regner.
 
Skal feire i Asia så her blir det vel 30 grader og sol. Bunaden blir ikke brukt;)
 
Det varierer fra dag til dag hva de melder.

Det blir ull under skjorta, ull strømpebukse, glad jeg har Cape, og paraply om jeg må. Ungene har sånne gjennomsiktige regnjakker. Og paraply, men det er mye å holde styr på både flagg og blåsegreie og paraply da, så håper vi slipper.

Vi skal for det meste se på, eldste går med klassen så vi går ikke med bhg for den går et annet sted.
 
Her er det spådd regn.
Litt i mot paraply i tog men i år må jag ha en i bæresele og da var der plutselig ikke så praktisk med regnjakke....
 
Vet ikke, tror ikke vi drar til sjømannskirken i år og da er ikke været så viktig.
 
Barna får ha på regntøy i toget. Spådd skikkelig møkkavær :/ så tar vi heller på bunad ol etterpå :)
 
Reeeegn og reeeegn!!!
Gutten får bruke bunadsjakke og jenta cape, de får ha trøye under bunadsskjorta! Bunadcapsbog kyse!
Baby sitter i vogn, med bunad og mørkeblå jakke!
Jeg tar kanskje med paraply, en blank en! :)
 
Varierer fra dag til dag, men litt utrygt. Har ikke helt planlagt hva vi skal gjøre med det :p minste sitter vel i vogn med regntrekk og ull under bunad. Eldre må vel ta paraply da kanskje. Men akkurat nå er minsten full av feber, så blir vel kanskje bare meg og eldste som går ut da :p
 
Back
Topp