MonkeyChub
Flørter med forumet
Lillehammer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmmm Ringerike er ikke sååå langt unna Oslo, kanskje jeg må bytte ditRingerike
Nylig oppusset føde/barsel, badekar på alle fødestuer, lys som kan justeres i ønsket styrke/farge, høytalere hvis man ønsker musikk, enerom/familierom, partner får overnatte/være med på hele oppholdet
Rakk aldri innom føden sist, da vannet brått gikk hjemme på natta og baby lå i seteleie. Ble bestemt keisersnitt etter UL på sykehuset.
Så håper vi kan få oppleve det denne gangen
Så stas med ny avdeling Har mye å si at det er enerom i hvert fall.Førde, nybygd føde/barsel avdeling. Spent! Høyrt mykje bra om den! Blir veldig bra med enerom! Men alt er bedre enn den gamle fra 80-tallet, som omtrent ikkje har fått en malingsflekk sia sjukehuset vart bygd!
Jeg også skal føde der, er veldig spent! Litt skuffa over at ultralyden var i gamle delen, trodde alt av gyn var flyttet Men da blir det ekstra kjekt å reise dit til fødsel daFørde, nybygd føde/barsel avdeling. Spent! Høyrt mykje bra om den! Blir veldig bra med enerom! Men alt er bedre enn den gamle fra 80-tallet, som omtrent ikkje har fått en malingsflekk sia sjukehuset vart bygd!
Ja det vart eg skuffa over og! Hadde gleda meg til å sjå den nye. Men jordmor sa at vi kan få omvisning på den nye vis vi ringer inn på forhandJeg også skal føde der, er veldig spent! Litt skuffa over at ultralyden var i gamle delen, trodde alt av gyn var flyttet Men da blir det ekstra kjekt å reise dit til fødsel da
Åå, det er kjekt at de tilbyr da Blir i all fall godt å være rundt litt roligere farger enn de har i gamledelenJa det vart eg skuffa over og! Hadde gleda meg til å sjå den nye. Men jordmor sa at vi kan få omvisning på den nye vis vi ringer inn på forhand