Hvilket sykehus skal du føde på?

Levanger sykehus. Det er ikke ferdig med oppussingen når jeg skal føde så har visst ikke lystgass eller badekar :(

Blir Sørlandet sykehus avd Kristiansand her. Var veldig fornøyd med mitt opphold sist så det blir nok bra.

Begynte plutselig å grue meg til fødsel nå når jeg leste i denne tråden :smiley-ashamed004

Kalnes i Østfold, og så langt jeg leste her er jeg visst nok alene der fra gruppa foreløpig :hilarious: Blir 4.gangen jeg føder der, helt grei og fin sykehus syns jeg! Egne rom med eget dusj og mulighet for partneren å ligge over :Heartred

KK her også. Veldig spent på det nye! Var "kun" på 2 manns rom sist, men hjelpes det var styr å komme seg på do langt borti fellesgangen, halvt lam etter epidural, og så dele rom med andre så det var jo null privatliv til å ta en telefon eller ha besøk osv.
For ikke å snakke om at det var jo nesten umulig å få tatt seg en dusj i de ekle fellesdusjene :grumpy:
Veldig fornøyd med valg av enkeltrom med bad på de nye kan man si! :laughing002

KK her også. Veldig spent på det nye! Var "kun" på 2 manns rom sist, men hjelpes det var styr å komme seg på do langt borti fellesgangen, halvt lam etter epidural, og så dele rom med andre så det var jo null privatliv til å ta en telefon eller ha besøk osv.
For ikke å snakke om at det var jo nesten umulig å få tatt seg en dusj i de ekle fellesdusjene :grumpy:
Veldig fornøyd med valg av enkeltrom med bad på de nye kan man si! :laughing002
Det kan bare bli bedre dette :smiley-bounce012

Back
Topp