Hvilket sykehus skal du føde på?

Haukeland sykehus, nye kvinneklinikken :smiley-bounce012 blir stas å føde uten å få murpuss i fjeset pga falleferdige forhold i det gamle:smiley-ashamed004

Haukeland sykehus, nye kvinneklinikken :smiley-bounce012 blir stas å føde uten å få murpuss i fjeset pga falleferdige forhold i det gamle:smiley-ashamed004
Jeg skal også føde på nye KK på Haukeland. Det blir stas, og digg med enerom med bad. Fikk familierom sist på gamle KK, men der måtte jeg traske gjennom halve gangen for å finne toalett og dusj. Det var litt kjipt :laughing002

Jeg skal også føde på nye KK på Haukeland. Det blir stas, og digg med enerom med bad. Fikk familierom sist på gamle KK, men der måtte jeg traske gjennom halve gangen for å finne toalett og dusj. Det var litt kjipt :laughing002
Ja det var ikke ideelt, men det går på ett vis. :smiley-ashamed004 Alltid kjekt med noe nytt og fresht

Skulle ønske jeg fikk føde i Molde på nytt sykehus! Men med oppstart insulin rett rundt hjørnet blir det Ålesund denne gangen også.
Ja, det blir veldig kjekt med helt nytt sykehus! Håper det blir ferdig i tide :)

Har du fått svangerskapsdiabetes..? :(

KK Haukeland her også. Er så glad jeg slipper det gamle rælet :notworthy

Ja, det blir veldig kjekt med helt nytt sykehus! Håper det blir ferdig i tide :)

Har du fått svangerskapsdiabetes..? :(
Krysser fingrene for at det blir ferdig ja! De sier vel rundt april?

Ja, akkurat fått det påvist. Hadde det sist også, så var litt forberedt, men det kom så jæklig tidlig :happy090

Krysser fingrene for at det blir ferdig ja! De sier vel rundt april?

Ja, akkurat fått det påvist. Hadde det sist også, så var litt forberedt, men det kom så jæklig tidlig :happy090
Ja, de sier det :happy: Har termin helt i slutten av juni så får satse på at jeg får føde der :Heartred

Åh, så kjedelig.. Det var tidlig ja..

Sykehuset i Vestfold, krysser fingrene for at det blir bra! Første fødsel så veldig ukjent terreng, men har et godt inntrykk av sykehuset❤️

KK jeg også! ❤️ vet noen om vi må flytte over på egen barsel avd etter babyen er ute? Er ikke blitt så kjekt med den nye KK

KK jeg også! ❤️ vet noen om vi må flytte over på egen barsel avd etter babyen er ute? Er ikke blitt så kjekt med den nye KK
Vet ikke sikkert, men tror man slipper den flytteprosessen, :shy:

Back
Topp