Hvilket sete sitter barnet i? :)

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Fått tilbud om å kjøpe cybex sirona med sving på.. Er dere fornøyd dere som har det? :)
 
Byttet b8lstol forrige uke vi også til besafe izi modular
 
Har kjøpt Britax max way. Har ikke bil selv, så vi ble anbefalt det. Veier lite, og lett å montere :)
 
Sniker: født 29. April (13. Dager før termin).

Byttet nettopp til be safe combi x3. Syns den er litt for rett, selv når jeg har tippet den Max opp (egen innstilling så baby i teorien skal ligge mer bakover).
Men hun koser seg:) full oversikt! Sitter mye høyere enn i babysetet. Brukte besafe izi go.
Hei! Er du fornøyd med dette setet? Kjøpte dette av noen gode venner av oss (stoler fullt og helt på dem) og skulle montere det idag. Men dette ble ikke gjort pga sykdom i hus;)
 
Byttet til Recaro Zero 1.
En storfornøyd gutt som sitter høyt, ser ut vinduet og elsker å kjøre bil nå! :happy:
 
Blir de fleste setene mye høyere når man bytter fra babysetet? Hun ser jo ingenting foreløpig nå i babysetet..
 
Hei! Er du fornøyd med dette setet? Kjøpte dette av noen gode venner av oss (stoler fullt og helt på dem) og skulle montere det idag. Men dette ble ikke gjort pga sykdom i hus;)

Ja, syns det er helt Ok. Kunne ønske jeg fikk stilt den enda mer i "liggestilling". For i vår bil kan hun henge med hodet innimellom når hun sover. Vi også fikk det av noen gode venner. Fikk også nabobutikken til å se over og bytte isopor nakkestøtta for den var knekt (bæreuhell).

Den er litt knotete å feste første gang. Men når man har gjort det noen ganger går det kjapt.
 
Ja, syns det er helt Ok. Kunne ønske jeg fikk stilt den enda mer i "liggestilling". For i vår bil kan hun henge med hodet innimellom når hun sover. Vi også fikk det av noen gode venner. Fikk også nabobutikken til å se over og bytte isopor nakkestøtta for den var knekt (bæreuhell).

Den er litt knotete å feste første gang. Men når man har gjort det noen ganger går det kjapt.
Ok :) Takk for svar! :)
 
Her sitter hun fortsatt i stol 1, men blir å bytte til stol 2 som hun arver etter storebror om ikke så alt for lenge. :) Det er en besafe izi plus.
 
Cybex sirona her. Hørt mye bra om det, men må ærlig si jeg er litt skuffet over at de har måtte fjerne snumuligheten (45 grader) for å få i-size.
 
Back
Topp