Hvilket plagg gleder du deg til å bruke igjen?

Jeans her og!!! :D

Jeans og de vanlige skoa mine!

For å si det sånn.. det er er en del tskjorter og tights som skal kastes etter hvert!

Hehe her også :) Gleder meg som en lite unge til å kunne ta på meg turbuksa og ulltrøya og gå på en trilletur på fjellet :) Merker jeg setter utrolig mye mer pris på alt det slitte gamle inngåtte tøyet mitt som har ligget ubrukt i skapet altfor lenge nå! Godt for lommeboka med litt perspektiv ;)

Jeg skal gå til innkjøp av en del nye klær nå når jeg er ferdig.. Har nesten bare joggebukser og noen highwaiste som jeg er usikker på hvor ligger :p

Meen gleder meg til å ta på meg treningstøy igjen.. Hahah

Jeans er på en god andreplass, men først og fremst vil jeg ha et belte. Hvilken som helst bukse, bare den kan festes med belte og ikke sagger. :D

Jeans!! ;) Har oppdatert høstgarderoben, så nå har jeg blant annet to nye jeans som jeg gleder meg til å bruke :)

Åå mine kjære jeans bukser, mine fine bluser && alt jeg skal kjøpe inn etter fødsel! Høst er jo en fin sesong - mye fint i butikken! Døør etter å shoppe alt fint jeg har sett :P Skal bli godt å være "pynta" igjen - har gått med gravidjeansbuksene mine så lenge at jeg er møkka lei den stilen! :o

Back
Topp