Hvilket plagg gleder du deg til å bruke igjen?

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Gleder meg sååå mye til å bruke jeans igjen. Yndlingsplagget mitt! Og spesielt nå som det har blitt mote med sleng. Har ventet i mange år på at det skulle komme tilbake. :cool:

Jaaaa, jeans som ikke er skinny jeans, jeg gleder meg skikkelig til å få litt forskjellige fasonger på buksene igjen! :) Og skjorter. Og generelt blir det bra bare å ha litt utvalg på klesfronten i grunnen, nå lever jeg på to bukser og tre topper og er drittlei :P

Jeans, helt klart. Og alle toppene mine. Bruker stort sett kjole for tiden ettersom at det er mest komfortabelt. Gleder meg til å handle nye klær!

Jeans!!! Har gått i kjoler nå i månedsvis - siden det er det eneste som ikke strammer;)

Gleder meg sånn til å ha en midje igjen:)

Vanlige bukser og jeans. Og så gleder jeg meg til å handle litt nye klær :p

Hele klesskapet mitt står bare og venter på å bli brukt. Den siste mnd har jeg kun kunnet bruke en haremsbukse og tights, og en haug med lange singletter.
Så gleder meg til jeg kan ta alt det andre i bruk igjen!

Den blå jeansen min! Yndlingsplagget som jeg ikke har kunnet tatt i bruk siden uke 7... Men får den nok ikke på før etter nyttår eller noe :p har vokst litt i låra, så spørs hvor mye jeg kryper.

Gleder meg til å komme inn i buksene mine igjen:) Selv om jeg regner med det blir å ta sin tid, sukk.. Har 25 kg jeg vil ned, iiik!

Hmmm.. Vanskelig!! Har aldri vært super glad i å gå med olabukser, men det er vel det plagget jeg ikke har kunnet gå med under graviditeten, så får si olabuksene mine;)

Vanlige bukser og skjorter! :D eller rett og slett mine vanlige klær. Skal bli godt å ha litt mer å velge mellom.

Alle klærne! Lei av å måtte tenke for mye når jeg skal finne på hva jeg passer inn i..

Gleder meg til å kunne gå med annet enn de to gravide jeansene som jeg har byttet på å gå med siden uke 25 :p det er utrolig kvalitet på de da, for vasker de minst annenhver dag:p

Også glede jeg med til å gå med gensrene mine igjen, litt mer variasjon ! :p

Back
Topp