Hvilket nr i rekken er din baby?

Nr 2 her=) Har ikke fortalt det til kommende storesøster enda... tenkte å fortelle henne og resten av familien i påsken. Hun er 4 år=)

.

Det er nr 3.. :) Eldste får ikke vite om det før vi har vært på ul og sett alt er ok, for han ble kjempe lei seg når vi mistet i høst og jeg måtte fortelle at vi fikk ikke noe baby alikvell...

Jeg venter min første! Spent, men så lykkelig ❤

nummer 2. Snuppeline på 2 år skal få være lykkelig uvitenende endaen stund.
Tørr ikke si det heller, for hun snakker om alt med alle.
Ingen skal få høre om det heller før i uke 16 tenker jeg...
Har et par reiseturer jeg må ta før all kan få vite det.
Rekner med at det vises til den tid også...

Venter nr 2.:) har ikke tenkt å si noe til gutten på 2 1/2 år før etter 12 uker, siden han snakker som en foss og lett kunne funnet på å si det videre i bhg osv. Han er veldig på å fortelle hva den og den sier, hva som har skjedd i bhg osv, så jeg tar ikke sjansen på det:P

Venter nr 2. Har fortalt vesla at hun skal bli storesøster, men siden hun bare er 6 måneder så forstår hun ingenting av det :D

nr 2 her og :) Jente fra før på 10 mnd, så hun skjønner ikke noe av det. hehe

Dette blir nr 2. Har en jente på 3 år fra før. Har fortalt at hun skal bli storesøster, men tror ikke hun forstår så veldig mye enda.

Det blir nr.2 her også. Storesøster på straks 16 mndr skjønner lite av det.

Nr to, men prinsen på elleve mnd skjønner fint lite av det :)

Her blir det nummer 2. Vi har ei jente som blir 4 i oktober =)
(og hun får ikke vite noe på en gooood stund)

Knøttet blir vår nr. 2! Jenten vår på 11 mndr skjønner ingenting, så jeg har ikke noe problem med å fortelle henne at hun skal bli storesøster :P

dette blir nr 2=) har ei lita tulle på litt over 1 år fra før, hun er for liten til å sjønne noe. men babyer liker hun.

Back
Topp