Hvilket nr i rekken er din baby?

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Min er nr2! Storebror vet ingenting enda, men han ønsker seg veeeeldig en lillesøster:)
 
Min er også nr 2 :) Men jenta vår vet ikke at hun skal bli storesøster enda! Må vente litt med å fortelle det, så ikke det blir så lang ventetid.. Når vi spørr om hun vil ha et søsken, sier hun ja! :)
 
Min er også nr 2 :) Har en sønn fra før. Han har ikke fått vite noe enda ;)
 
Her er det også nr 2. Har en sønn fra før. Har ikke fortalt han det enda. Venter er stund med detctror jeg.
 
Nr 2 :)
Lillegutt er bare 14 mnd, så han skjønner ikke noe av at han skal bli storebror :p Har nå sagt det til han, men han veit jo ikke hva det betyr :)
 
Nr 2 her og:) har ei jente som blir 4 til sommeren. Venter med å fortelle det enda en stund siden vi vil holde det hemmerlig en tid enda ;)
 
Nei, vi er vel ikke så veldig opptatte av å holde det hemmelig, dersom det skulle gå galt så ville nok de rundt meg bli kjent med det også :) Vi holdt det lenge hemmelig forrige gang, men denne gangen slapper vi litt mer av :) Gutten vår er 2,5 år :) Hva med snuppa di da?
 
Det blir nummer to, vi har ei datter i fra før. Blir nok enda lenge til vi sier noe. Vi holder også mye igjen for familie og kjente fordi det var så tungt å miste sist. Om jeg mister igjen blir vi nok åpen om det som sist, men akkurat nå orker jeg ikke så mange spørsmål siden jeg selv er så engstelig for at det skal gå galt igjen.
 
Nei, vi er vel ikke så veldig opptatte av å holde det hemmelig, dersom det skulle gå galt så ville nok de rundt meg bli kjent med det også :) Vi holdt det lenge hemmelig forrige gang, men denne gangen slapper vi litt mer av :) Gutten vår er 2,5 år :) Hva med snuppa di da?
Jenta vår er også 2,5 år, ho blir 3 i juli. Men ho snakker ikke så mye, mest enkle ord. Ho er veldig opptatt av dokker og babyer, så hvis ho hadde vist om det tror jeg ho hadde gått rundt å sagt baby hele tiden.. He he
 
Jenta vår er også 2,5 år, ho blir 3 i juli. Men ho snakker ikke så mye, mest enkle ord. Ho er veldig opptatt av dokker og babyer, så hvis ho hadde vist om det tror jeg ho hadde gått rundt å sagt baby hele tiden.. He he

hihi :) Nydelig alder på disse nå altså! :) Han blir 3 i september han vår da :) Han sier heldigvis ikke noe ennå om dette, så kanskje det går litt til?!? hihi :)
 
blir nr 2 :) har en sønn på 2 år og 3 mnd fra før :) har ikke sagt noe om det til han enda, selv om han kanskje ikke skjønner helt det med søsken enda. så skjønner han baby i magen og snakker såpass mye at han kunne nok glatt gått og snakket om det hehe
 
Nr.2 og han vet ingenting ennå, og skal heller ikke få det før etter uke 12. Han viste det sist, og å se han i øynene da vi måtte fortelle at vi mista sist ønsker jeg ikke å oppleve igjen. Hverken får vår eller hans del! :/
 
Venter nr 2 :)
Thale har ønsket seg en lillesøster de siste 3-4 årene hun, så hun blir nok veldig glad (og utålmodig) når hun får vite dette :p
Så vi venter så lenge som mulig før hun får vite noe :)
 
Venter nr 2 :)
Thale har ønsket seg en lillesøster de siste 3-4 årene hun, så hun blir nok veldig glad (og utålmodig) når hun får vite dette :p
Så vi venter så lenge som mulig før hun får vite noe :)
Samme her:) poden er 4år og jeg er redd det blir lenge å vente om han får vite noe nå:)
 
Back
Topp