Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir ikke så lett for dere å holde det hemmelig da! Hvor gamel er han?har en liten gutt fra før Han vet at mamma har baby i magen :S så vi får se hvor lenge vi kan holde det hemmelig
Jenta vår er også 2,5 år, ho blir 3 i juli. Men ho snakker ikke så mye, mest enkle ord. Ho er veldig opptatt av dokker og babyer, så hvis ho hadde vist om det tror jeg ho hadde gått rundt å sagt baby hele tiden.. He heNei, vi er vel ikke så veldig opptatte av å holde det hemmelig, dersom det skulle gå galt så ville nok de rundt meg bli kjent med det også Vi holdt det lenge hemmelig forrige gang, men denne gangen slapper vi litt mer av Gutten vår er 2,5 år Hva med snuppa di da?
Jenta vår er også 2,5 år, ho blir 3 i juli. Men ho snakker ikke så mye, mest enkle ord. Ho er veldig opptatt av dokker og babyer, så hvis ho hadde vist om det tror jeg ho hadde gått rundt å sagt baby hele tiden.. He he
Samme her poden er 4år og jeg er redd det blir lenge å vente om han får vite noe nåVenter nr 2
Thale har ønsket seg en lillesøster de siste 3-4 årene hun, så hun blir nok veldig glad (og utålmodig) når hun får vite dette
Så vi venter så lenge som mulig før hun får vite noe