Hvilket nettbrett?

Vi har begge deler. Jeg har Samsung-tab, barna har iPad mini. De hadde en Nexus før, med samme operativsystem som Samsung. Barna fikset begge to like lett :)

Ang passord så bruker du en googlekonto til å logge inn på Samsung, noe du også kan på iPad, altså samme brukernavn og passord på begge to.

Mine barn var i hvert fall fornøyd med utvalget av apper da de hadde google-play :)

Den største forskjellen jeg kan komme på er at det er litt mer jobb å slette apper på en Samsung.

Jeg hadde nok gått for den billigste. Barn er barn og uhell skjer samme hvor godt man passer på, det vet jeg alt om :P

Jeg har Samsung nettbrett og er kjempefornøyd med det, og hadde nok kjøpt det samme til barna mine om de skulle fått seg nettbrett.

Men, i og med at du har Ipad og Iphone fra før tror jeg at jeg ville gått for en Ipad til datteren din også. Da har dere samme lader, samme operativsystem osv., og dere er kjent med hvordan ting fungerer fra før.

Jeg ville valgt noe med android plattform fordi det er billigere enn iPad og det er ikke alltid en fordel med like passord på nettbrettet til et barn. VIPS ble lommeboka litt tynnere.
Jeg synes dessuten at et leketøy til flere tusen er drøyt for et barn.

Heller noe sånt "leketøy".. Enn drøssevis med leker. Det har hun nok av :)

Hun kan, og kommer aldri til å kunne passordet.

Jeg synes det er lettest med likt passord :)
Jeg har hatt samsungtelefon et par år og har vært superfornøyd med det. Liker oppsettet som er litt mer avansert enn iphone og appene har passet meg ypperlig. Når ungene nå har blitt store nok til å interessere seg for apper og spill, så har jeg faktisk savna "eple"-appene litt. Jeg har følt at apple har de "originale" appene a la Josefine, Karsten og Petra, flere lydbøker etc.., mens andriod har hatt etterligninger som ikke har nådd opp. Det har for meg føltes litt som Nintendo vs Sega for oss som husker det..
Derfor valgte vi å kjøpe Ipad til meg og dattera vår til jul og har aldri angra. Både jeg og begge ungene har hatt mye glede av den. Nå har de vært mest interessert i NRK Super da, som fins for alle systemer, men likevel..

Kjøp iallefall IKKE Kurio, vi har et liggende som ikke blir brukt, kommer ikke til å bli det heller..Det bare stopper, henger, ramler ut..funker ikke for utålmodige barn (og voksne ;) )

NRK super? Egen app? :)

Takk for tilbakemelding :)

Eg har både samsung galaxy tab og ipad air. Samsungen blir ikke brukt, så den ligger i en skuff. Ville absolutt spandert de ekstra pengene for å kjøpt ipad :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Heller noe sånt "leketøy".. Enn drøssevis med leker. Det har hun nok av :)

Hun kan, og kommer aldri til å kunne passordet.

Jeg synes det er lettest med likt passord :)

NRK super? Egen app? :)

Takk for tilbakemelding :)
Jepp! Egen app :)

Har vanlig iPad og iPad mini her hjemme, men de er ikke barna's. Eldste får samsung galaxy tab 3.7 et eller annet i bursdagsgave hos pappa og kona hans. Syns det er helt supert. Stefar har samsung galaxy s3 og den har eldste lasta masse spill ned på, å det meste der er jo gratis :D

Vi har ipad og barna har akkurat kjøpt seg samsung tab for egne penger.
Foreløpig merker vi ingen forskjell. De styrer de nettbrettene selv.
Merker batteriet er noe dårligere enn ipad.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Var og så på iPad mini.. Den virker litt skjør? Den var litt tynn synes jeg.. Men dere anbefaler altså iPad mini til ei på 7.. Istede for vanlig iPad? :)

Ville valgt Ipad. Har Iphone og Samsung nettbrett, og de beste barneappene finnes på apple produkter, spesielt norske. Finnes ikke mange gode, lærerike norske til android

Her kommer det ikke epleprodukt i hus, ipad er derfor utelukket. Vi har samsung å er strålende

Vi har Ipad Air, den nyeste:)
Suuper fornøyd! Anbefaler virkelig Ipad :) synes appel generelt er myye bedre enn android :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Ville gått for iPad :) Er jo en smaksak, men jeg liker ikke android oppsettet og syns apple sitt er bedre!

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*

Vi kjøpte ipad 2 til jenta. Er den programvaren hun kan med :p

Mtp dere har apple produkter hadde jeg nok gått for ipad.

Her i hus holder vi oss til samsung. Liker de best ;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Her har vi begge deler :)
Jeg og eldste har samsung, mannen å de minste har apple.
Her gikk vi for en ipad mini til jentungen når hun skulle få, mest
for at det er enklere å forstå(mente vi). Vanskeligere med program/app styringen
på android. Jeg har opplevd at ungene og mannen har en del kjekke spill, som
jeg ikke finner på android. Og jeg føler androiden min henger mye oftere enn apple
sine produkter.

Vi har en ipas og en samsung i hus. Gutten på to år mestrer begge. Vi foretrekker alle Ipaden. Samsungen har en tendens til å henge seg opp, og bli treig.. lite gøy for guttungen, og veldig irriterende for oss. Så her er det mest ipaden som blir brukt :)

Back
Topp