Hvilket kjønn venter du? Velg alternativ når du har fått vite på UL.

Hvilket/hvilke kjønn venter du?

  • En gutt

    Votes: 50 47,6%
  • Ei jente

    Votes: 45 42,9%
  • To gutter

    Votes: 0 0,0%
  • To jenter

    Votes: 1 1,0%
  • Gutt og jente

    Votes: 2 1,9%
  • Ønsker ikke å vite

    Votes: 4 3,8%
  • Hemmelig

    Votes: 2 1,9%
  • Trillinger - utdyp i kommentarfelt

    Votes: 1 1,0%

  • Antall som har svart
    105
Vi skal bestille en ultralyd privat, muligens 3D ultralyd. Verken jeg eller samboeren klarer å vente til fødsel. Hvis det er jente så er det litt å kjøpe inn. Klarer ikke helt å bruke alt det blå etter storebror.
Virker som de fleste får mulighet til å se det på oul. Her måtte jeg opp å stå og "riste" på magen for å få baby til å flytte på seg. Jordmor slet først med å få tatt alle mål hun skulle ta. Men mini var ikke ivrig på å vise seg ordentlig frem :wtf:

Det skjønner jeg godt! Samboer er mest spent av oss, men jeg kjenner jeg begynner å bli nysgjerrig jeg også :rolleyes: Så håper jordmor klarer å se det i morgen :happy: Hihi :D Får se om jeg også må danse litt i morgen da :p
 
Her får vi jente nr 2.
 
Her ble det jente som jeg mistenkte. Samboer er veldig lykkelig, jeg må nok bruke litt tid på å svelge det ned :D
 
Jg fikk telefon i går om vi kunne komme på OUL i dag vs mandag, venter ei sprell lita og frisk jente :shy: Må la det synke inn, tror liksom ikke på det, hadde et ønske sia jg har 2 gutter;)
 
Gutt her! Spennende og litt «skummelt» har en jente fra før, så det blir nytt! Men veldig koselig å ha en av hver!:Heartblue
 
Vi venter en jente :Heartred

Samboer har jente fra før og jeg har gutt fra før.
 
Ultralyd i går bekreftet at det var ei jente i magen, så da gjelder ikke den teorien om at veldig ulike svangerskap er mest sannsynlig forskjellig kjønn for meg i hvert fall. Veldig glad for å få bekreftet jente for nå hadde jeg vendt meg til tanken på en lillesøster:Heartpink
 
Begynner å jevne seg ut mellom antall gutter og jenter her nå :D
 
Back
Topp