Hvilket kjønn venter du i følge det kinesiske fødselskartet!

Stemte ikke på mine andre to barn men denne gangen stemte det! Kartet sier jente og vi skal få jente.
 
Hmm, vanskelig å si med IVF… ut fra tidspunkt for uttak og befruktning (og nedfrysing) så blir det gutt. Men ble satt inn over et halvt år etterpå, så regner jeg 5 dager bak fra innsettelsesdato blir det jente:hilarious:
 
Min sa jente, men det stemte ikke da vi får en gutt! Både natrontesten og ringtesten sa jente, men de stemte jo heller ikke. Trodde faktisk det ble en gutt:)
 
Min sa jente forrige gang, fikk gutt. Nå sier den gutt, spennende å se hva det blir:happy:
 
Den har vist gutt for alle mine barn. Har en gutt og en jente fra før. Så får vi se hva de to i magen er etter hvert.
 
vet ikke når unnfangelsen skjedde så jeg står og vipper mellom jente og gutt. så da blir det vel en av delene:p
 
Dersom jeg bruker alder ved unnfangelse, altså 29, så er det riktig at jeg får gutt. Men denne tar utgangspunkt i hvor gammel du blir året du unnfanger barnet, og da blir det feil hos meg :p
 
Jeg venter jente i følge dette kartet og i følge jordmor jeg var på TUL hos på mandag. Blir spennende å se om det stemmer :D
 
Stemte sist på gutt. Men denne gang ser det ut til å komme en jente selv om kartet sier gutt ❤️

Fikk litt blandede resultater med ringtesten
 
Stemte ikke med forrige, men stemmer med denne. Så det stemmer vel sånn ca. 50% av gangene, som alt annet sånn :D:rolleyes:
 
Hvis det er alder ved unfangelse også er det gutt, hvis det er alderen jeg blir i år er det jente :wacky:
 
Stemte med gutt på meg denne gangen :cool: Men det er jo 50/50 at det stemmer uansett :hilarious:
 
Jeg venter visst jente i følge fødselskartet, men det gjorde jeg sist også og det ble gutt da ;)
 
Back
Topp