Hvilket kjønn venter du i følge det kinesiske fødselskartet!

Frozar

Elsker forumet
Novembergull 2017
Marshmallows 2022
Tenkte for morroskyld at vi kan skrive ned hva vi i følge kartet venter,å så oppdatere svaret vårt med hva vi faktisk skal få når vi vet svaret:)

Man tar mors alder og mnd unnfangelsen skjedde:)
17B12F25-BFF4-40FF-B5E0-4BCE955BA1AC.jpeg
 
Last edited:
Åhh så gøy! Tror ikke så veldig på sånne her ting, men syns det er moro likevel:joyful: Jente her også, gitt! :dummy1::Heartpink
 
Åhh så gøy! Tror ikke så veldig på sånne her ting, men syns det er moro likevel:joyful: Jente her også, gitt! :dummy1::Heartpink
Eller, jente hvis det er min fødselsmåned jeg skal gå ut fra! Hvis det er min alder, men babyens fødselsmåned jeg skal se på istede -så er det gutt:p Ble brått litt usikker på hvordan jeg skulle "tolke" kartet:hilarious:
 
Jente :)

dette stemte på min eldste, men ikke yngste :)
 
Gutt denne gangen og. Har en STERK magefølelse på at det blir enda en gutt.
Kartet stemte ikke med første, men med andre.
 
Eller, jente hvis det er min fødselsmåned jeg skal gå ut fra! Hvis det er min alder, men babyens fødselsmåned jeg skal se på istede -så er det gutt:p Ble brått litt usikker på hvordan jeg skulle "tolke" kartet:hilarious:

Det er din alder når unnfangelsen skjedde, og måneden for unnfangelse, ikke fødsel, du skal gå ut ifra:D

For meg skal jeg gå ut ifra at jeg er 30 nå, og at unnfangelsen var i juni - Jente.
Det stemte sist, men har ikke troa på det :wacky:
 
Det er din alder når unnfangelsen skjedde, og måneden for unnfangelse, ikke fødsel, du skal gå ut ifra:D

For meg skal jeg gå ut ifra at jeg er 30 nå, og at unnfangelsen var i juni - Jente.
Det stemte sist, men har ikke troa på det :wacky:
Ååå, takk for oppnlaringen:D Da står det visst jente for oss også, ja :joyful:
 
Jente :) men stemmer ikke på de to andre vi har.
Denne gangen skal vi ikke vite kjønn, så det blir spennende å teste ut egen tålmodighet ;)
 
Eller, jente hvis det er min fødselsmåned jeg skal gå ut fra! Hvis det er min alder, men babyens fødselsmåned jeg skal se på istede -så er det gutt:p Ble brått litt usikker på hvordan jeg skulle "tolke" kartet:hilarious:
Oi,skal legge det til i første innlegg!:p
 
Hvis jeg går ut i fra min alder nå, så gutt. Men dersom jeg går ut i fra hvor gammel jeg blir dette året, så jente :p
 
Jente:dummy1: Men har egentlig på følelsen av at det er gutt og ringtesten sier også at det er gutt.
 
Kartet stemte morsomt nok de to første gangene, denne gangen sier det jente. Ut fra de to svært ulike graviditetene min, så ligner denne mest på da jeg var gravid med min datter. Blir utrolig spennende å se!

Med første venta vi med å få vite kjønn til ho var født, nestemann var jeg helt sikker måtte være en gutt og fikk det bekrefta på UL. Denne gangen er jeg litt blanda om hva jeg vil. Har LITT lyst å la være å vite det. Men mannen vil vite. Og tenker i forhold til å forberede ungene så kunne det kanskje være greit å vite....

Skal dere finne ut?
 
Jente ifølge min Har en følelse av at det er jente, men prøver å ikke tenke så mye på kjønn enda så vi kaller babyen bare for grevlingen siden det er kjønnsnøytralt :angelic:
 
Back
Topp