Hvilket kjønn venter dere iflg. Kinesisk fødselskart?

Den sier jente. Det gjorde den med de to andre GUTTENE mine også, så blir nok kjerring jeg nå
 
Den sier jente.

Med første sa den gutt, og vi fikk ei jente.
 
Jente. Å i følge ringtesten er det også jente. Magefølelsen sier jente, men stoler ikke helt på den for det spørs om den styrest av et lite ønske også. :p har gutt fra før av å hadde vært koslig med ei jente :)
 
På den linken sier den jente, men jeg har sterk følelse av at det er gutt :cool:
 
Linken sier det blir gutt, men jeg er enda usikker :-å
 
Gutt sier den... Men håper og føler på jente :)
 
Hvilken uke på ul er det man kan se kjønn egentlig? Og vil dere vite det eller vente? :) Jeg vil vite det på forhånd!!
 
Jente her, og føler nok også det! I følge kartet skulle jeg fått gutt sist, men snuppa er absolutt ei jente ;)
 
Hvilken uke på ul er det man kan se kjønn egentlig? Og vil dere vite det eller vente? :) Jeg vil vite det på forhånd!!

Sist fikk jeg se kjønn uke 17 hvertfall :) Noen sier fra uke 14, andre sier de har sett fra uke 12. Hadde ul uke 13 også sist, kunne ikke se kjønnet da.
 
Min sier også jente, det er det jeg tror selv og. Mens pappaen tror gutt. Jeg tror kanskje en av hver, for jeg tror kanskje det er to :love017
 
Med første var jeg for ung :p Med nr 3 skulle vi vist hatt en gutt, men jeg sitter med ei lita frøken på fanget :) står vi skal ha jente denne gangen .
 
Hvilken uke på ul er det man kan se kjønn egentlig? Og vil dere vite det eller vente? :) Jeg vil vite det på forhånd!!

Jeg vil vite det hvertfall!! Vil begynne å si hun/han istedenfor at jeg sier den eller bebisen og pappaen sier han :p
 
Back
Topp