Hvilket kjønn tror du lille spire er?

Fødselskartet sa gutt sist, og det ble det, gitt. Denne gangen sier det jente. Men jeg har egentlig bestemt meg for at det kommer til å bli en gutt :p
 
Fødselskartet sier jente. Har en nydelig gutt fra før av:) Hadde vært veldig artig med en jente, men føler på meg at det blir en liten lillebror:Heartblue
 
Kartet sa jente sist og vi fikk en gutt:Heartblue kartet sier igjen jente, men jeg tror det blir en gutt denne gangen også! På mannen min sin side så produseres det nesten bare gutter i alle ledd;) blir positivt overrasket om det blir en jente:)
 
Ingen magefølelse så langt! Mor ønsker jente, og far ønsker gutt så lenge det er en frisk baby som kommer, spiller ikke kjønnet noen rolle!♥️
 
Kartet sier gutt men jeg er ikke landet på en følelse enda. Sist hadde jeg utrolig sterk følelse at det ble gutt og det fikk vi også :D så jeg venter på den følelsen ;)
 
Sist viste det jente, og det ble det:) Viser jente denne gangen og, men har en magefølelse på gutt
 
Magefølelsen sier jente, samme med kartet, men mannen min har 3 gutter fra før så vi får se da :joyful:
 
Back
Topp